Kako postaviti spletno trgovino?
Apr.
38
Kako postaviti spletno trgovino?

Pridružite se nam na delavnici, na kateri bomo spoznali, kako postaviti uspešno spletno trgovino, ki temelji na trdnih temeljih in kakšna orodja uporabljati, da se lahko izognete neprijetnim situacijam. Naučili se boste odgovorne prodaje, ki je uporabnikom prijazna in vam bo prinašala dobiček na dolgi rok.

1LG banner


Komu je delavnica namenjena?


Delavnica je namenjena vsem, ki želite odpreti spletno trgovino, bodisi kot posredniki, bodisi da boste na njej lahko prodajali svoje izdelke. Namenjena je tudi podjetjem in startupom, ki želite svojo dejavnost prenesti na splet.

Težavnost:

★☆☆☆☆

Kaj se boste na delavnici naučili?


Na delavnici bomo obravnavali vse korake od načrtovanja in raziskave trga, tehnične vzpostavitve ter zakonodaje, kako analizirati uspešnost prodaje, oglaševanja in trženja. Po delavnici boste tako celovito pripravljeni na odprtje spletne trgovine.

Program:


  • Uvod v spletno prodajo Za koga je primerna spletna prodaja in kako se je lotimo?
  • Izbira ponudnika/platforme za spletno trgovino/mail gostovanje
  • Izdelava/najem trgovine (prednosti in slabosti, predstavitev ponudnikov)
  • Kaj je potrebno paziti pri zakonodaji in kaj storimo, ko nas obišče inšpektor?
  • Kako gradimo baze (potencialnih) uporabnikov?
  • Kakšne so »marže«, plačilne metode, davčne blagajne in drugi triki finančnega načrtovanja
  • Skladiščenje, zaloga in logistika – česa ne smete zapostaviti?
  • Ali ste pomislili na embalažo in pakiranje? Kako zaščitimo izdelke pred neželenimi dogodki?

O predavatelju:


Delavnico bo vodil strokovnjak za spletno prodajo Luka Godec. Že v študentskih letih se je začel ukvarjati s spletno prodajo, prvo spletno trgovino pa je uspešno postavil v letu 2010. Med leti 2012 in 2014 je delal za giganta Harvey Norman in sodeloval pri postavitvi različnih spletnih trgovin, marketingu in vzpostavitvi socialnih omrežij. Zadnje leto dela kot vodja prodaje v podjetju Atala d.o.o. Kot freelancer svetuje pri spletnih projektih, trženju in iskanju pravih tržnih kanalov za ciljne skupine. Vsestranskost se pri Luki kaže tudi v tem, da dela na izredno raznolikih projektih, od kulinarike in receptov, do spletnih strani podjetij, osebnih strani profesionalnih delavcev v glasbeni in športni industriji. Predavanja bo popestril tudi s številnimi anonimnimi primeri iz prakse in anekdotami, od nerodnih polomij, do največjih uspehov.

Več o predavatelju: Linkedin Luka Godec
Spletna stran: lukagodec.com


PRIJAVI SE ZDAJ!





Kdaj? V četrtek, 1. junija 2017, ob 15.30 ur
Kje? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)

Logo TRAK belo ozadje

Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).


Napovednik

  Junij 2017
NedPonTorSreČetPetSob
 23
45910
111214151617
181920212324
252627282930 

Želiš biti na tekočem s dogajanjem?
Prijavi se na E-novice!