Prodajna besedila, ki prodajajo več
Apr.
38
Prodajna besedila, ki prodajajo več

Na praktičnem modulu prodajne pisne komunikacije boste osvojili znanje za pripravo prepričljivih prodajnih besedil. Preobrazili boste vaša povprečna besedila v močna prodajna sporočila, tako da boste prišli do želenega odgovora/reakcije stranke ali vašega poslovnega partnerja.

4PK banner


Komu je delavnica namenjena?


Delavnica je namenjena vsem zaposlenim v podjetjih in startupih, ki želite osvojiti osnove učinkovite prodajne pisne komunikacije.

Težavnost:

★☆☆☆☆

Kaj se boste na delavnici naučili?


Prodajna besedila, ki prodajo več je delavnica, na kateri se boste naučili skozi besede na učinkovit način predstaviti vaše izdelke ali storitve preko različnih digitalnih kanalov, in pripraviti dopise, letake, plakate in direktne pošte (newsletter), ki bodo prenesli sporočilo do vaših ciljnih strank.

Program:


  • Videli boste, kakšna mora biti struktura besedila in komunikacijski tok, da pritegne stranko ter sproži odziv.
  • Kaj mora obvladati prodajnopisec, ko pripravlja besedila za spletno stran
  • Kako zapeljivo opisati produkt tako, da boste očarali kupce
  • Kako lastnosti nadomestimo s koristmi za kupca
  • Kako se vživeti v kupca in kako narediti empatični zemljevid kot osnovo vsakega besedila.
  • Kako spodbuditi željo pri kupcu z uporabo hipnotičnih besed ter katere besede uporabiti za ustvarjanje želene čustvene situacije pri stranki. 
Tekom delavnice boste delali na konkretnih primerih ter znanje že prenašali v prakso.

O predavatelju:


Polona Kisovec je prva državna prvakinja v direktnem marketingu in specialistka za uporabo neposrednega trženja v praksi. Med drugim Polona s svojimi prodajnimi rezultati spada med najboljše pisce prodajnih besedil v JV Evropi. S snovanjem in implementacijo prodajnih sporočil, direktne pošte ter spletnega marketinga za mednarodno priznane blagovne znamke se zato uvršča med pionirje direktnega marketinga na slovenskem trgu. Z bogatimi izkušnjami na področju neposrednega trženja, uporabo odkritij iz nevromarketinga ter inovativnimi pristopi postavlja nove standarde o marketinškem delu, ki jih uspešno uporablja pri pripravi marketinških rešitev za različna podjetja.

Več o predavatelju: Linkedin Polona Kisovec



PRIJAVI SE ZDAJ!





Kdaj? V torek, 13. junija 2017, ob 15.30 ur
Kje? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)

Logo TRAK belo ozadje

Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).


Napovednik

  Junij 2017
NedPonTorSreČetPetSob
 23
45910
111214151617
181920212324
252627282930 

Želiš biti na tekočem s dogajanjem?
Prijavi se na E-novice!