Instagram - oglaševanje
Apr.
38
Instagram - oglaševanje

Vabljeni na delavnico Instagram oglaševanje, ki bo potekala v Primorskem tehnološkem parku dne 30.11.2018 s pričetkom ob 10. uri. Delavnica do trajala do 13:30. Predavateljica, Patricia Rupar, prihaja iz priznanega podjetja Optiweb, ki skrbi za digitalno oglaševanje podjetij.

baner dogodek 30

Instagram že dolgo ni le omrežji za preživljanje prostega časa – pa tudi orodji za večanje prepoznavnosti ne. Z natančno izbrano publiko, močno strategijo in pravimi vsebinami namreč lahko hitro in učinkovito razširimo krog potencialnih kupcev in povečamo spletno prodajo. Oglaševanje na družabnih omrežjih danes ni več le priporočeno, temveč skoraj nujno!

Zakaj oglaševanje na družbenih omrežjih?

Na Instagramu oglase prikazujemo le tistim publikam, ki jih vsebina zanima – bodisi glede na izkazane interese, aktivnosti ali njihov kontakt z nami. Verjetnost, da se bodo posamezniki na oglas odzvali in izvedli nakup, je zato veliko večja.

Merljivost rezultatov

Vsa dejanja vaše publike so zapisana v analitiki, zato lahko dobimo podroben vpogled v njihovo nakupno pot, temu primerno pa tudi reagiramo. Tako lahko vedno poskrbimo, da Instagram oglase prikazujemo pravim ljudem in da je oglaševanje profitabilno.

Moč zgodbe

Zgodbe poganjajo svet – in digitalni svet tu ni nobena izjema. Velika raznolikost tipov objav na družbenih medijih omogoča prosto pripovedovanje vaše zgodbe, široka publika pod njo pa neskončno možnosti za srečen konec.

Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).

Logo TRAK belo ozadje




Napovednik

  November 2018
NedPonTorSreČetPetSob
 123
45678910
11121314151617
181920222324
2526272829 

Želiš biti na tekočem z dogajanjem?
Prijavi se na E-novice!