PTP WORKSHOP DAY: DIGITALNA ANALITIKA in GOOGLE ANALITIKA
Apr.
38
PTP WORKSHOP DAY: DIGITALNA ANALITIKA in GOOGLE ANALITIKA

Primorski tehnološki park vas vabi na delavnici DIGITALNA ANALITIKA in GOOGLE ANALITIKA, ki bodo potekale 27.11.2019.


Delavnica 1:
DIGITALNA ANALITIKA / DAVID FABJAN / 09.00 do 12.00 

Delavnica 2:
GOOGLE ANALITIKA / DAVID FABJAN / 13.00 do 16.00

Delavnice potekajo v Primorskem tehnološkem parku (predavalnica – pritličje) na naslovu Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici. 

Komu so delavnice namenjene? 
Delavnice so namenjene start-up in ostalim podjetnikom ter zaposlenim v podjetjih, ki se ukvarjajo s to tematiko. Prav tako tudi tistim, ki s podjetniško potjo šele začenjate. 

PRIJAVA: na delavnice se je potrebno posebej prijaviti na naslov: #EM#6b607669652b76756d6e6f67664d7e7d797c7d61677e7f3a6c69346875#EM#. Prosimo, da ob prijavi navedete, na katero delavnico se prijavljate. 

Delavnice so interaktivne in praktične narave. Število mest je omejeno. 

V kolikor se kljub prijavi delavnice ne bi uspeli udeležiti, vas vljudno prosimo, da nas o tem pravočasno obvestite, da lahko ponudimo mesto drugemu udeležencu. V primeru, da nas o odjavi ne obvestite, pri naslednji organizirani delavnici vaše prijave ne bomo upoštevali. 

DIGITALNA ANALITIKA / DAVID FABJAN 

Na delavnici bomo spoznali osnove digitalne analitike ter načine za merjenje podatkov in priprave analiz. Na podlagi rezultatov se izvedejo potrebni ukrepi za zasledovanje poslovnih ciljev. V zadnjih letih smo priča zelo hitrim spremembam nakupnega obnašanja na spletu in marketinga nasploh. Ves čas se orodja spreminjajo, nadgrajujejo ter uvajajo nova. Ključno je, da smo v koraku s hitrimi spremembami. Le tako bomo dosegli svoj optimalen namen. 

Na delavnici bomo obravnavali: 

Ključni koncepti digitalne analitike.
Razumevanje podatkov v analitiki.
Analitična poročila in kako si z njimi pomagamo.
Kaj so metrike?
Konverzije in konverzijske stopnje.
Razumevanje ciljev in ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI).
Sodobna nakupna pot kupca skozi številke.

GOOGLE ANALITIKA / DAVID FABJAN 

Z razvojem digitalnega marketinga in sodobnega potrošnika obstaja ogromno marketinških kanalov preko katerih lahko nagovorimo naše občinstvo. Ampak, ali so vsi kanali enakovredni pri njihovem učinku na naš izkupiček iz spletnih aktivnosti? Namen delavnice je predstavitev najpomembnejših načinov, s katerimi si lahko z Google analitiko pomagamo povečati povrnitev naših vložkov (ROI) v digitalni marketing ter le-te kar najbolj optimizirati. Rezultat je večja konkurenčnost podjetja, ki vodi k hitrejšemu razvoju in zadovoljstvu vseh deležnikov.

Pregled strukture delavnice: 

1. Kako Google analitika deluje?
1.1. Ustvarjanje Google analitik računa.
1.2. Namestitev Google analitik kode.

2. Osnove Google analitike.
2.1. Znamke in pogledi.
2.2. Dostop do Googlovega testnega računa.

3. Uvod v uporabniški vmesnik in poročila.
3.1. Osnovna navigacija.
3.2. Uvod v poročila.
3.3. Metrike in dimenzije.
3.4. Grafični prikazi skozi čas in poročila.
3.5. Praktična uporaba zapisov in analitičnih poročil.
3.6. Različni načini ogleda podatkov.

4. Filtriranje in  segmentiranje podatkov.
4.1. Vrste filtrov.
4.2. Uvod v segmentacijo.

5. Kdo so naši potencialni kupci?
5.1. Pregled občinstev.
5.2. Demografija in interesi.
5.3. Geografska lokacija.
5.4. Katere naprave uporabljajo?

6. Od kod prihajajo naši potencialni kupci?
6.1. Kanali, ki nam prinašajo največ prodaje.
6.2. Oglasi, ki nam generirajo največ prihodkov.
6.3. Možnosti za izboljšave.

7. Vedenje naših potencialnih kupcev.
7.1. Kako se potencialni kupci odzivajo na vsebino na strani?
7.2. Hitrost nalaganja strani.
7.3. Uvod v dogodke.
7.4. Poročila.

8. Konverzije.
8.1. Kako uporabniki opravijo nakup na naši strani?
8.2. Razumevanje vizualizacije lijaka.
8.3. Vizualizacija lijaka s tokom ciljev.
8.4. Podatki v realnem času.

9. Osnovna konfiguracija Google analitike.
9.1. Nastavitev Google analitik računa
9.2. Upravljanje uporabniških računov.
9.3. Nastavitev ciljev.

David Fabjan 

David ima 10 letne izkušnje v prodaji in (digitalnem) marketingu. Večino časa na podlagi podatkov iz spletne analitike svetuje svojim naročnikom in samostojno vodi kompleksne performance marketing projekte po celem svetu. Njegove kompetence zajemajo tako naročniški del kot implementacijo strategij z doseganjem nadpovprečnih rezultatov v rangu 30-217 % povečanja prihodkov Y/Y (letna primerjava). Več o predavatelju na: www.growthcom.si.


Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).

Logotipi TRAK



Napovednik

  Oktober 2019
NedPonTorSreČetPetSob
 12345
6789101112
131415161819
20212223242526
27293031 

Želiš biti na tekočem z dogajanjem?
Prijavi se na E-novice!