TOP program
V Primorskem tehnološkem parku odpiramo prijave v večtedenski TOP! podjetniški program, na katerem boste udeleženci s pomočjo mentorjev in vrhunskih predavateljev razvili delujoče poslovne modele, ki vas bodo izstrelili med podjetniške zvezde.

velik banner

TOP! (Tovarna Odlične Prodaje) je program sestavljen iz treh sklopov intenzivnih delavnic, ki obsegajo področja, ključna za razvoj uspešnega podjetja in sledi smernicam, ki jih zasledujejo uspešni podjetniki po vsem svetu.


Zakaj se prijaviti?


Udeleženci programa boste:
  • razvijali lastne poslovne ideje z vrhunskimi predavatelji iz gospodarstva,
  • prisluhnili nasvetom individualnih podjetniških mentorjev z izkušnjami,
  • delali v coworking prostoru, kjer so na voljo hiter internet (1GB hitrosti), tiskalnik in čajna kuhinja,
  • iskali partnerje na zaključnem dogodku in se mrežili s potencialnimi investitorji in gospodarstveniki.
Prijava




Komu je program namenjen?


Želite zavihati rokave, pljuniti v roke in poskrbeti za lastno prihodnost? Prijavite se lahko podjetni posamezniki ali ekipe, ki imate poslovno idejo, ter mlada podjetja, ki želijo pridobiti znanje in povezave, s katerimi bodo izboljšala poslovanje, povečala prodajo in optimizirala poslovni model.

TOP program


Kako do ekskluzivne udeležbe?


Kandidati se prijavijo z obrazcem, dostopnim na spodnji povezavi.

Prijava




Rok prijave: 20. september 2017

Program se bo pričel s spoznavnim srečanjem, ki bo 21. septembra 2017. Z delom pa bomo pričeli 25. septembra. Predavanja in druge obveznosti programa bodo potekale dvakrat na teden v popoldanskem času v Primorskem tehnološkem parku (v Vrtojbi).


Kakšna je vsebina?


Danes je za uspeh pomembno, da vemo, kdo so naši kupci, kakšne so njihove potrebe, želje, življenjske situacije in kakšne so njihove nakupne navade. Program sledi najsodobnejšim podjetniškim metodologijam odkrivanja potreb kupcev, oblikovanja in testiranja produktov na trgu in vzpostavljanja učinkovite prodaje.

2 podjetniške skupine

SKLOP 1# - Raziskovanje trga


Identifikacija problema, ki ga določen produkt rešuje. Spoznavanje kupcev, njihovih realnih potreb in želja do te mere, da bodo produkti po njihovi meri.
  • 1. teden: Kaj si mislijo kupci o naši poslovni ideji?
  • 2. teden: Stranke ne kupujejo produktov, ampak…

SKLOP #2 - Preverjanje poslovne priložnosti


Kako s čim manj denarja in časa preveriti ali kupci želijo kupiti produkt?
  • 3. teden: Sedem izhodišč za komuniciranje s strankami
  • 4. teden: Vprašajmo kupce ali hočejo naš produkt

SKLOP #3 - Prodaja, Prodaja, Prodaja


Metode, orodja in kanali za učinkovito prodajo produktov. Kako povedati vašo poslovno priložnost v treh minutah in pritegniti poslovne partnerje.
  • 5. teden: Prodaja je glavna funkcija vsakega podjetja
  • 6. teden: Povejte zgodbo o vaši poslovni priložnosti


Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji.
 


Napovednik

  November 2017
NedPonTorSreČetPetSob
 1234
567891011
1213141718
192021232425
262730 

Želiš biti na tekočem s dogajanjem?
Prijavi se na E-novice!