Znamčenje za spreminjajoče čase
Kako blagovne znamke ustvarjati ne glede na časovno komponento in ekonomsko-socialne pretrese; strukturno močne, neodvisne od tega, kaj sledi. Pripravljene, da se prilagajajo, odzivajo, spreminjajo in odražajo spremembe v času in prostoru – od digitalizacije, opolnomočenja potrošnika ali epidemije, ki je prej omenjeno le pospešila.
Vprašanje ni, kako blagovno znamko spreminjati glede na razmere. Odgovor je blagovna znamka, ki je ustvarjena za spremembe.
Začetek v polno
Znamka ima ponavadi le eno možnost, da se predstavi. Ponudi roko in pove kdo je, v kaj verjame, kako bo spremenila svet in kam je namenjena. In z njo vsi produkti. Storitve. Uporabniške izkušnje. Vsi vpleteni. In ves oglaševalski budget.
In pomensko močnejši kot so temelji, višje ravni komunikacije lahko dosega pri vsem, kar je povezano z njenim poslom. Zato šteje prvi korak. Vsi ostali sledijo. In vse ostalo je draga šola in slaba šala.
Popolna drama
Udejanjenje dobre blagovne znamke je kreativno-sociološki eksperiment, ki se zgodi najprej v glavi, nato v praksi. Začne se z zapletom v obliki iskanja relevantne kulturne tenzije, doseže vrhunec v njeni idealni obliki in razplet aktualizira v definiciji presečne množice. Ravno idealno razmerje med perečimi družbenimi vprašanji, ki jim znamka odgovarja v svoji najboljši postavi je tisto, kar nikogar ne pusti ravnodušnega. In znamki dovoli, da ljudi nagovori.
Druga plat zgodbe
Blagovna znamka je najprej matematični konstrukt. In nato živ organizem, ki komunikacijske obveznosti izpolnjuje po vrsti in med vrsticami. Njena reaktivnost je njena imunost na spremembe. Če je pripravljena prisluhniti spremembam, potem zna prepoznati priložnosti. V spremembah trga, vedenja uporabnikov in zelo aktualnih posledicah epidemije. Ima človeško plat, ki jo na trenutke oddaljuje od ustaljenih vzorcev. In zbližuje pričakovanja potrošnika in ponudnika na popolnoma drugi ravni.
Refleksija
Ko vse blagovne znamke nastopajo, je težko izstopati. Veliko je teorij, praksa praviloma potrjuje tiste, ki so hitri, iskreni, izvirni, in profesionalni. Karma točke štejejo dvojno. Izkušnja je vse.
Aktualen HBR-jev komentar o marketingu in spremembah pravi: Trženje še nikoli ni bilo tako kompleksno. Vseobsegajoč tehnološki napredek je revolucioniral in razdrobil disciplino, medtem ko so družbena vprašanja, kot so pandemija, raznovrstna gibanja in podnebna kriza, povečala pričakovanja glede učinkovitosti blagovnih znamk pri iskanju pravih odgovorov. Ta kombinacija različnih sil je spremenila delovanje funkcije trženja in z namenom doseganja rasti od podjetij zahtevala, da postane prožnejša, soodvisna in odgovorna.
Za spremembe
1 Blagovna znamka v spreminjajočih časih ponudbo usklajuje z zahtevami uporabnikov in na novo odkriva svoje produkte – nudi trdno osnovo, ki prenese vse pretrese in pivotiranja.
2 Blagovna znamka v spreminjajočih časih nenehno izboljšuje uporabniško izkušnjo, ustvarja komunikacijo po meri in se trudi preseči pričakovanja uporabnikov.
3 Blagovna znamka v spreminjajočih časih izpolnjuje svoje poslanstvo in preko njega gradi skupnosti, optimizira povezave in oblikuje zgodbe za krepitev odnosov z uporabniki.
Blagovna znamka se v spreminjajočih časih ne spreminja. Ustvarja priložnosti s tem ko usmerja, vzdržuje, navdušuje in navdihuje. Spreminja se vse v okviru in okoli nje.