Poznavanje strank je ključ do uspešnega posla. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje. Da bi čim bolje odgovarjali njihovim potrebam, moramo dobro poznati njihov življenjski slog, vrednote, navede ipd. Koristno je, če pri marketingu, prodaji in razvoju produktov in storitev uporabljamo tako imenovane “Buyer persone”.
To so polfiktivni, posplošeni profili vaših idealnih kupcev. Pomagajo vam bolje razumeti kupce (tudi potencialne) in omogočajo učinkovito prilagajanje vsebin specifičnim potrebam, navadam in različnim izzivom s katerimi se le-ti srečujejo.
Kdo so naši kupci
ki jo bo vodil Andrej Pešolja, soustanovitelj startupa Hopalai, ki razvija aplikacijo KOBI.
Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).