Tokratni webinar GoStartup šole bo posvečen testiranju produkta na trgu. Z Matejem Peršoljo, ustanoviteljem podjetja Protectus (brand Carlock) bomo spoznavali strategije vrednotenja podatkov in definiranje način testiranja na primerih udeležencev programa. Tokrat bodo sodelujoči dobili tudi »domačo nalogo« do prihodnjega srečanja.
Tržno testiranje je znano tudi kot soft launch, vendar to ni enako. Testiranje izdelkov vključuje spraševanje ljudi o vašem izdelku. Tržno testiranje je, ko izdelek za določen čas lansirate na omejeno območje. Tako lahko ugotavljate, kako se je izdelek dejansko prodajal. Vaš tržni test mora vključevati bistveni vidik vašega izdelka. Popolnejšo različico ali dodatne funkcije lahko dodate kasneje. Čeprav ne dobite neposrednih povratnih informacij o določenih vidikih izdelka, ki bi jih lahko izboljšali, boste morda opazili, da vaš izdelek deluje bolje ali slabše, kot ste pričakovali. Te informacije vam bodo pomagale izboljšati izdelek in tržno strategijo.
Ne glede na to, kako čudovita je vaša ideja, jo bo verjetno potrebno skozi testiranje malo izboljšati. Vendar boste toliko bolj veseli, ko se vam dodatni napor, ki ste ga namenili na začetku obrestuje s tem, ko se vaše podjetje uspešno zažene! Pomembno je vedeti, da testiranje idej ne odpravi vseh težav. Kljub temu vam v veliki meri lahko pomaga, da ste bolj pripravljeni na spopadanje z njimi, ko se pojavijo. Testiranje ideje je učinkovit način za zmanjšanje tveganj in stroškov razvoja produkta.
Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).