Imate dober produkt, a se vam zdi, da vas kupci ne vidijo? Razmišljate, da bi sploh začeli s spletno prodajo? Ste marketinški evangelist, ki nenehno sledi novim trendom?
Vabimo vas na dogodek o digitalnem komuniciranju, ki vam bo prinesel inspiracijo, ideje in nova znanja, da bodo vaši kupci želeli komunicirati z vami (in ne obratno)!
KDAJ? sreda, 29. marec 2017, ob 17. uri
KJE? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)
Program dogodka:
- Uvodni pozdrav gostitelja in predstavitev priložnosti v Primorskem tehnološkem parku
- 2 motivacijski predavanji:
- Darko Dujič, Ceneje.si
- Rok Hrastnik, Sensilab
- Okrogla miza z gostoma in moderatorko Majdo Dodevsko, Solis PR
- Q&A
PRIJAVI SE ZDAJ!
Kdo sta gosta?
DARKO DUJIČ, Ceneje.si
Darko Dujič, je direktor skupine Ceneje, podjetja, ki upravlja vodilne spletne platforem za primerjalno nakupovanje v štirih državah regije. V karieri je delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, ki so bila vsako izmed njih med top podjetji v svoji industriji. Google, GfK, Pivovarna Union/Interbrew in Mercator je le nekaj najpomembnejših. Bil je izbran v globalni “Excellence team” v GfK in Googlovo poslovno akademijo v izvedbi Duke CE, najboljše korporativne šole na svetu v zadnjem desetletju. Še v času Googla je bil mentor mladim Googlerjem in Google Business Coach, sedaj pa Growth Engine Ambasador za razvoj malih in srednjih podjetij in digitalizacijo poslovanja v Evropi.
Podjetnik, mentor in svetovalec za poslovno transformacijo in razvoj malih dinamičnih podjetij v dinamičnem spletnem okolju v okviru Lanaja IDS d.o.o. ter ustanovni soinvestitor sklada Silcijevi vrtički. Bivši predsednik Društva za marketing Slovenije, predavatelj na številnih konferencah na področju digitalnega poslovanja in transformacije poslovnih modelov v digitalnem svetu, marketinških strategij in spletne trgovine v širši regiji srednje in vzhodne Evrope. Področje s katerim se intenzivno ukvarja je digitalizacija poslovanja, vpliv tehnologij na vedenje porabnikov, spremembe v poslovnih modelih tradicionalnih podjetij ter predvsem razvoj disruptivnih modelov spletnih tržnic in B2B2C poslovnih modelov v klasičnih dejavnostih, “cross channel” razvoj trgovine in prilagajanje poslovanja v digitalnem/mobilnem svetu.
Na eni strani človek zaljubljen v delo, nove ideje, preizkušanje konceptov, v nenehno strokovno izpopolnjevanje, na drugi strani pa vsak razpoložljiv trenutek nameni športu, glasbi, raziskovanju različnih skrivnosti sveta in psihologije posameznika, potovanjem ter sproščenem življenju z družino in prijatelji.
Več o predavatelju:
ROK HRASTNIK, Sensilab, Executive Director
Rok Hrastnik, izvršni direktor in član uprave, odgovoren za B2C razvoj in poslovanje znamke Sensilab, pred tem pa je bil mednarodni internetni direktor skupine Studio Moderna, kjer je vodil razvoj internetnega trženja in spletne prodaje na 22 trgih Srednje in Vzhodne Evrope. V nekaj letih je vzpostavil ekipo več kot 150 internetnih strokovnjakov v regiji in skupini Studio Moderna pomagal do pozicije enega največjih spletnih trgovcev v CEE. V skupini Studio Moderna je poleg celostne odgovornosti za internetne poslovne rezultate že od samega začetka vodil razvoj ključnih internetnih trženjskih kanalov (email, iskalni marketing, prikazno oglaševanje itd.), internetne analitike in internetnih poslovnih modelov. Pri svojem delu si je nabral bogate izkušnje z internetnim trženjem in prodajo v ZDA in Veliki britaniji, kot avtor, e-knjižni izdajatelj in so-lastnik podjetja Mapyx Ltd. Rok Hrastnik je uveljavljen in iskan mednarodni predavatelj, z rednimi strokovnimi prispevki na največjih svetovnih trženjskih konferencah.
Več o predavatelju:
Okroglo mizo z gostoma povezuje:
MAJDA DODEVSKA, Solis PR
Majda je ustanoviteljica podjetja za odnose z javnostmi Solis PR, v okviru katerega startupom in malim podjetjem pomaga pri odnosih z javnostmi, lansiranju novih produktov, oblikovanju blagovne znamke ter nastopu na globalni trg. Poleg tega predava in vodi delavnice o odnosih z javnostmi in marketingu. Ima več kot 12 let izkušenj iz medijev, marketinga, odnosov z javnostmi in organizacije dogodkov v največjih slovenskih podjetjih kot sta Delo in Elektro Ljubljana. Je tudi soustanoviteljica in CMO mednarodnega startupa Scoutee, za katerega je izpeljala uspešno crowdfunding kampanjo in dosegla objave v največjih svetovnih medijih, kot so Discovery Channel, NBC Sports, Engadget, Gizmodo, C-Net, Yahoo Japan.
Več o Majdi:
PRIJAVI SE ZDAJ!
Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).