fbpx
Loading dogodki

« Vsi dogodki

Turizem 2025: Program za razvoj turističnih storitev

14 oktobra - 22 oktobra

Kako do donosnega turističnega posla ?

Postavi temelje za uspešno turistično podjetje z najnovejšimi trendi, strategijami in povezavami.


Opis programa:
Se ukvarjaš s turizmom in stremiš k inovativnosti in napredku?  Turizem 2025: Program za razvoj turističnih storitev je priložnost, da pridobiš znanja in veščine, ki ti bodo omogočila hitrejši napredek in boljše rezultate.

V interaktivnih delavnicah boš delal v majhnih skupinah ter oblikoval rešitve po meri sodobnega gosta, ki išče personalizirano in trajnostno izkušnjo.

Kaj pridobiš z udeležbo?

  • Poglobljen vpogled v potrebe sodobnih gostov in trende za leto 2025.
  • Razumevanje, kako razviti turistične storitve, ki odgovarjajo na nove trende in pričakovanja gostov.
  • Strategije, ki ti bodo pomagale povečati dobičkonosnost in izboljšati marketinške prijeme.
  • Priložnost za mreženje in sodelovanje z drugimi turističnimi ponudniki.
  • Znanje o trajnostnem poslovanju in digitalni transformaciji.

Program delavnic:

14.10.2024

9:00 – 12:00: Navade gostov in specifike podjetij v turističnem sektorju

Delavnico vodi: Tina Kociper

Vsebina:

  • Razumevanje vedenja slovenskih in tujih gostov ter ključnih dejavnikov, ki vplivajo na njihove odločitve.

– Pregled področij, iz katerih prihajajo udeleženci 

– turistični trendi v 2025 in diskusija

– potrebe in pričakovanja sodobnih gostov

– kje dobimo ideje za nove produkte in izboljšave – diskusija 

13:00 – 16:00: Oblikovanje turistične ponudbe po meri gostov

Delavnico vodi: Tina Kociper

Vsebina:

  • Kako oblikovati celovito ponudbo, ki sledi pričakovanjem gostov in prinaša odlične ocene.

– oblikovanje ponudbe po meri gosta 

– pomen pridobivanja povratne informacije od gostov

– razvoj lastnega turističnega produkta – delavnica in delo v timih

– predstavitev in skupinska diskusija 

O predavateljici

Tina Kociper je višja predavateljica pri predmetih Podjetništvo v turizmu in Projektni management v turizmu na Univerzi na Primorskem, Fakulteti za turistične študije Turistica. Več kot 10 let se ukvarja s projektnim managementom in spodbujanjem podjetništva, najprej kot vodja projektov na GEA College Poslovno izobraževalnem centru, kjer je bila zaposlena kot vodja na projektih Socialnega podjetništva, Erasmus za mlade podjetnike itd. Na Turistici je bila vodja čezmejnega projekta Slo- Hr Spodbujanje podjetništva na podeželju v turizmu Hint lab in projekta Poletna šola Družinskega podjetništva v turizmu.

Izvedla je več kot 50 podjetniških delavnic (od enodnevnih do tedenskih), na to temo je gostovala tudi na University of Economics v Pragi, Best Sabel University of apllied Science v Berlinu, NHTV University v Bredi na Nizozemskem, Edutus College v Budimpešti, University of Iceland, Reykjavik in Ball State University v Indiani, ZDA.

Ukvarja se s svetovanjem mladim podjetnikom pri razvoju poslovnih idej in družinskim podjetjem pri prenosu nasledstva. Je članica komisij za ocenjevanje najboljših poslovnih idej (npr. od leta 2011 natečaj Podjetna Primorska, pred tem Mladi podjetnik na GEA College, tekmovanje POPRI, itd). Je avtorica strokovnih in znanstvenih člankov, kolumnistka na temo podjetništva v Financah in svetovalka v družinskem podjetju s 45- letno tradicijo.

15.10.2024

9:00 – 12:00: Marketinški prijemi in strategije za turizem

Delavnico vodi: Anushka Beltram

Vsebina: 

Kako postaviti uspešno marketinško strategijo z digitalnimi in osebnimi pristopi.

Delavnica je namenjena vsem, ki delujejo v turističnem sektorju in želijo izboljšati svoje marketinške strategije ter privabiti več gostov. Praktični pristop in konkretni primeri bodo udeležencem omogočili, da svoje znanje takoj prenesejo v prakso. Program je razdeljen v tri sklope:

Sklop 1: Razumevanje ciljnih skupin, trendov in marketinških osnov

Sklop 2: Digitalni marketing in prodajne taktike v turizmu

Sklop 3: Učinkovite strategije za privabljanje in zadrževanje gostov

 

O predavateljici:

Anushka Beltram zase pravi, da jo žene srčna strast in želja po izjemnem, svojo energijo usmerja v gradnjo močnih ekip, vplivnih projektov in prepoznavnih blagovnih znamk. Leta 2000 je soustanovila STA Potovanja in ga v kratkem času preoblikovala v pomembnega igralca v potovalni industriji na regionalni ravni. Leta 2015 je svoje podjetniške korake usmerila v inovacije s platformo Travel Starter, prvo platformo za množično financiranje, ki je revolucionirala turistični sektor.Njeni podjetniški uspehi so vodili do uspešne prodaje in združitve STA Potovanja v Nomago leta 2017. Kot strateška direktorica marketinga je igrala ključno vlogo pri razvoju podjetja v največjo mobilnostno družbo v Sloveniji. Z osredotočenostjo na blagovno znamko in inovativne projekte v mobilnosti in turizmu je prispevala k hitri rasti podjetja.

Upravljanje talentov je bilo skozi njeno celotno kariero osrednjega pomena. Ne glede na to, ali je vodila strateški marketing ali skrbela za razvoj delodajalčeve blagovne znamke, je trdno prepričana v moč motiviranih in pooblaščenih ekip.

Njeno srce napolnjujeta dve veliki strasti – potovanja in šport. Kot nekdanja tekmovalna plavalka je ljubezen do vode prenesla v kitesurfanje, kjer najde prostor za meditacijo in svobodo. Ko ne lovi valov, jo najdete med tekom ali na teniškem igrišču.

14:00 – 17:00: Poslovanje turističnih ponudnikov

Delavnico vodi: Jaka Vadnjal

Vsebina:

Ključni kazalniki dobičkonosnosti in likvidnosti v turističnem poslu.

  1. Osebne finance
  • Razumevanje prilivov in odlivov na TRR
  • Kako do investicij?
  1. Poslovne finance
  • Razumevanje ključnih izkazov
  • Bilanca stanja
  • Izkaz poslovnega izida (kazalniki dobičkonosnosti)
  • Denarni tok (cash-flow) (kazalniki likvidnosti)
  1. Budgeting (opcijsko)

O predavatelju

Jaka Vadnjal je poslovni svetovalec, predavatelj in strokovnjak na področju podjetništva z bogatimi izkušnjami iz akademskega in poslovnega sveta. Magistriral in doktoriral je na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer se je izpopolnil na področju poslovne strategije in podjetništva. Od leta 2015 do 2019 je vodil Hranilnico LON kot predsednik uprave, pred tem pa je bil več let aktiven na GEA College – Fakulteti za podjetništvo, kjer je deloval tudi kot dekan in redni profesor.

Jaka je skozi svojo kariero svetoval številnim malim in srednjim podjetjem ter vladam JV Evrope pri vzpostavljanju spodbudnega okolja za podjetništvo in njegovem financiranju. Njegovo delo vključuje tudi predavanja na različnih fakultetah doma in v tujini, trenutno pa predava na Visoki šoli za računovodstvo in finance. Sodeloval je pri številnih nadzornih svetih, strokovnih telesih in upravnih odborih, kjer je prispeval k razvoju podjetništva in inovativnih rešitev, zlasti na področju finančne tehnologije.

 

21.10.2024

9:00 – 12:00: Mreženje in sodelovanje v turističnem sektorju

Delavnico vodi: Mark Kodrič

Vsebina:

Kako se povezati z drugimi ponudniki in sodelovati s konkurenco za izboljšanje storitev.

  1. del: teoretične osnove mreženja 
  • Kaj si predstavljamo pod mreženje (interaktivno),
  • Kako sami izvajamo mreženje (interaktivno),
  • Pomen mreženja v splošnem in v panogi turizma,
  • Vpliv psihologije človeka na mreženje in kako postati boljši pri mreženju,
  • Orodja, ki nam lahko pomagajo pri vzpostavljanju svoje mreže.
  • Diskusija:
    • Kako trenutno izvajajo mreženje.
    • S katerimi izzivi se soočajo.
    • Kje sami vidijo priložnosti za sodelovanje.
  1. del: interaktivna vaja – mreženje v praksi (45 minut)

Vzpodbujanje mreženja skozi praktično delavnico kjer se bodo udeleženci dali v pare, se predstavili, povedali kaj ponujajo, s kom sodelujejo, kje iščejo priložnosti. Vaja lahko pripelje do konkretnih idej oz. sodelovanj.

  1. del: skupinsko delo – razvoj konkretnih mrežnih strategij 
  • Udeleženci se razdelijo v skupine po 4 oz. 3 osebe. Vsaka skupina oblikuje načrt za mreženje in sodelovanje, ki ga bodo lahko uporabili v svojem delu.
  • Ključna vprašanja:
    • Kdo so ključni partnerji za vaše podjetje/organizacijo?
    • Katere aktivnosti bi lahko organizirali, da okrepite sodelovanje?
    • Kako boste merili uspešnost mreženja?
  • Predstavitev strategij:
    • Vsaka skupina predstavi svoj načrt in pridobi povratne informacije od preostalih udeležencev.
  • Izmenjava izkušenj in povzetek delavnice skozi vprašanja udeležencem:
    • Katera orodja in taktike boste uporabili za izboljšanje mreženja?
    • Katere priložnosti boste izkoristili v naslednjih mesecih?
  • Zaključni nasveti za uspešno mreženje:
    • Vzdrževanje stikov in gradnja dolgotrajnih odnosov.
    • Prilagodljivost in odprtost za sodelovanje z različnimi akterji.
    • Uporaba digitalnih orodij za podporo mreženju.

O predavatelju

Mark Kodrič je izkušen direktor z več kot 7-letnimi izkušnjami na čelu podjetja Evitas Shop d.o.o., kjer se osredotoča na analizo trga, zadovoljstvo strank in upravljanje.  Preden je prevzel vodenje Evitas Shop, je bil ERP svetovalec pri podjetju Adacta, kjer je sodeloval s ključnimi uporabniki, nudil strateško svetovanje za uporabo tehnologije ter oblikoval in izvajal prilagoditve sistema Microsoft Dynamics NAV. Pred tem je imel večletne izkušnje v video produkciji, fotografiji in prodaji računalnikov.

Mark je diplomiral iz informatike na Fakulteti za računalništvo in informatiko v Ljubljani ter končal srednjo šolo za elektrotehniko in računalništvo. Poleg poslovne kariere se že več kot 10 let ukvarja s filmsko produkcijo in montažo, kjer je svoje kreativne veščine uporabil tudi za promocijske videe.

Zanimajo ga področja, kot so informacijska tehnologija, digitalna transformacija podjetij, optimizacija poslovnih procesov s pomočjo digitalnih avtomatiziranih orodij, psihologija človeka, psihologija prodaje, upravljanje človeških virov, razvoj potencialov posameznikov in njihovo opolnomočenje, ter govorništvo.

13:00 – 16:00: Trajnostno poslovanje kot priložnost za razvoj in izboljšanje konkurenčnega položaja podjetja

Delavnico vodi: Astrid Prašnikar

Vsebina:

Kako pridobiti sredstva za trajnostno in digitalno preobrazbo podjetja.

Strategija slovenskega turizma 2022-2028 – za »zeleno, butično Slovenijo, z manjšim odtisom in večjo vrednostjo za vse«

–  O Zeleni shemi slovenskega turizma (ZSST) – nacionalnem programu in certifikacijski shemi pod krovno znamko SLOVENIA GREEN

–  Mednarodno uveljavljeni in s strani SLOVENIA GREEN priznani trajnostni/okoljski znaki za turistične ponudnike

–  Kriteriji za pridobitev trajnostnega/okoljskega znaka za turistične ponudnike

–  Smernice za razvoj zelenih turističnih produktov in trajnostnih poslovnih modelov v turizmu

–  Zeleni prehod podjetij, poročanje o trajnosti, izdelava strateških načrtov za zeleni prehod, izračun ogljičnega odtisa za organizacijo, dogodek. storitev, analiza življenjskega cikla izdelka

–  Možnosti pridobitve finančnih spodbud za zelene prehode podjetij, s poudarkom na spodbudah za trajnostno naravnano poslovanje oz. certificiranje.

O predavateljici

Astrid Prašnikar je soustanoviteljica ROS.TURIST – Inštituta za odgovorni turizem, v okviru katerega sodeluje z vrsto priznanih strokovnjakov z različnih področij, večina le-teh pa ukvarja s področjem trajnostnega poslovanja. Je koordinatorica različnih aktivnosti in projektov, ki se tičejo trajnosti oz. družbene odgovornosti v turizmu, poročanja o trajnostnem poslovanju ter izračunavanja ogljičnega odtisa za organizacije, dogodke in izdelke.

V zadnjih 5 letih je Astrid Prašnikar svetovala 150+ turističnim ponudnikom in 50+ turističnim destinacijam pri pridobitvi trajnostnih znakov (mednarodnih ter nacionalnih), svetovala 25+ destinacijam pri zelenem prehodu in pri izdelavi poročil o trajnosti, strateških dokumentov in/ali standardov kakovosti, izvedla 70+ usposabljanj letno s področja trajnostnega poslovanja, izračunavanja ogljičnega odtisa, poročanja o trajnosti v organizaciji, svetovala za SLO, HR in IT partnerje pri snovanju nacionalnih  in evropski projektov (Interreg, LAS ipd.), vodila projekt Kaštelir – Interreg SI-HR, svetovala pri drugih projektih s področja snovanja novih turističnih produktov in doživetij, trajnostnega poslovanja in krožnega gospodarstva..

Njene pretekle izkušnje na vodilnih delovnih mestih/funkcijah so pripomogle k uspešni poslovni poti lastnega podjetja/inštituta. Astrid Prašnikar poleg navedenih aktivnosti večino časa namenja prav izvedbi izobraževanj in usposabljanj, svetovanju v postopkih pridobivanja okoljskih/trajnostnih znakov za destinacije in ponudnike kot npr. Green Key oz./in ZSST – Green Accommodation, Cuisine, Attraction idr. ter evalvatorstvu okoljskega znaka EU ECOLABEL (OKOLJSKA MARJETICA),  svetovanju pri izračunavanju ogljičnega odtisa organizacije ter svetovanju pri projektih oz. pripravi dokumentacije za prijave na razpise – nacionalne in razpise za evropska sredstva (npr. razpisi  ministrstev, LAS, Interreg).

Omenjena znanja in izkušnje bo Astrid Prašnikar podelila z udeleženci, pri čemer bo predstavila tudi možnosti pridobitve finančnih spodbud za zelene prehode podjetij, s poudarkom na spodbudah trajnostno poslovanje/certifikate.

22.10.2024

9:00 – 12:00: Trendi v turizmu, ki jih moraš poznati

Delavnico vodita: Tadej Rogelja in Jaka Godejša

Vsebina: Bleisure turizem, trajnostne prakse in digitalizacija turističnih izkušenj.

Na delavnici se bomo osredotočili na aktualne trende, ki oblikujejo turistično industrijo, vključno z naraščajočo digitalizacijo, trajnostnim razvojem in personalizacijo storitev. Naučili se bomo, kako inovirati storitve po EDIT modelu, ki ponuja strukturiran pristop k razvoju novih turističnih storitev ali nadgradnji obstoječih. Pozorno posvečanje vsem elementom uporabnikove izkušnje postaja ključno, saj turisti iščejo ne le produkte, ampak predvsem nepozabne izkušnje. Uporaba oblikovalskega razmišljanja pri ustvarjanju izkušenj omogoča podjetjem, da bolje razumejo in zadostijo potrebam turistov. Na delavnici bodo predstavljeni novi trženjski pristopi, ki vam bodo služili kot inspiracija za nadaljnje delo.

O predavateljih

Na dogodku bosta predavala člana dinamične ekipe mladih razvojnih turističnih strokovnjakov, ki pod vodstvom mentorja dr. Dejana Križaja (Univerza na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica) pomagajo turističnim destinacijam in ponudnikom pri oblikovanju in implementaciji inovativnih turističnih rešitev. Njihov pristop temelji na uvajanju trajnostnih praks, digitalizaciji in izboljšanju uporabniške izkušnje. Poleg tega je ekipa ustanovila družbeno odgovorni turistični startup, osredotočen na trajnostni razvoj in vključevanje lokalnih skupnosti. Startup je pritegnil pozornost mednarodne kooperative, ki ga je prevzela pod svoje okrilje.

Tadej Rogelja

Tadej Rogelja je doktorski student na Fakulteti za Turistične študije Turistica. Njegovo področje dela in raziskovanja leži na preseku podjetništva, inovativnosti in digitalizacije.  Posebno pozornost namenja razvoju in opolnomočenju ruralnih in perifernih območij ter mikro podjetij, v katerih prepoznava velik, še neizkoriščen turistični potencial. Je predsednik ŠKT društva Farjovca, član družinskega podjetja, so-ustanovitelj konzorcija FromZeroLabs, start-upa FairUp (kasneje združen z italijansko kooperativo Fairbnb) in pobudnik številni drugih projektov in inicativ.

Jaka Godejša

Jaka obiskuje magistrski študijski program turizma na UP FTŠ – Turistici.  Diplomiral je pod mentorstvom dr. Dejana Križaja iz uporabe nezamenljivih žetonov (NFT) na prireditvah. V sklopu pisanja naloge je organiziral prvo večerjo v Sloveniji, za katero so gosti rezervacijo opravili z nakupom NFT-ja preko blockchain omrežja. Pred nadaljevanjem študija na podiplomski ravni je delal v mednarodno obarvanem startupu Fairbnb.coop, s katerim je bil sprejet v priznan inkubator MIT Design X v Benetkah. Je ASEF Junior Fellow 2024, kar mu je omogočilo 10-tedenski raziskovalni obisk na Deakin University v Avstraliji. Prispeval je k idejni zasnovi za postavitev vinskih kozarcev na Vinski fontani v Marezigah.

Zaključek programa in mreženje
Predstavitev pred podjetniško komisijo in mreženje z vodilnimi podjetniki v turističnem sektorju.


Za koga je program primeren?

  • inovativni posamezniki, ki izhajajo iz turističnega sektorja in želijo nadgraditi svoje znanje
  • Startup ekipe, ki razvijajo nove turistične storitve
  • Posamezniki, ki se pripravljajo na vstop v turizem in iščejo prave strategije za uspeh

Kako se prijaviti?

Število mest je omejeno, zato pohiti! Prijave so odprte do 11.10.2024. Izpolni prijavni obrazec in si zagotovi svoje mesto.


Lokacija in trajanje:

Program bo potekal v živo v Primorskem tehnološkem parku, od 14.10.2024 do 22.10.2024. Delavnice bodo potekale med 9:00 in 16:00 uro.


Kontakt za več informacij:

Za dodatne informacije nas kontaktirajte na  ali pokličite 041 840 227 (Marjana Simčič Humar)

Program oblikujemo v sodelovanju z:

Modul se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj« v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027. 

Untitled design

Podrobnosti

Začetek:
14 oktobra
Zaključek:
22 oktobra
Kategoriji Dogodek:
,

Prijave za ta dogodek niso več možne.