fbpx

Pridružite se delavnici v okviru projekta Capacity2Transform, ki spodbuja preobrazbo kulturnih in ustvarjalnih industrij ter trajnostnega turizma v smeri zelene in digitalne tranzicije. Dogodek bo osredotočen na veščine pripovedovanja zgodb, ki so ključne za izgradnjo prepoznavne in trajnostne blagovne znamke v digitalnem okolju.

Datum: 24. april, 8.00 – 11.00

Lokacija: Primorski tehnološki park

Prijave:

Nadgradite svoje veščine v pripovedovanju zgodb in izgradite trden, prepoznaven brand v digitalnem okolju. Skozi praktične primere bomo raziskovali, kako ustvariti prepričljivo pripoved, ki bo nagovorila vašo ciljno publiko in vzpostavila močno vez med vašo blagovno znamko ter potrošniki.

Delavnico vodi Goran Novković in je za udeležence (podjetnike) BREZPLAČNA!

Komu je delavnica namenjena? Vabljeni podjetniki, člani startup ekip, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.

Rok prijave: 22. 4. 2024 do 13:00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.

Program:

  • Zakaj je storytelling ključen pri gradnji trajnostne blagovne znamke.
  • Osnovni elementi dobre zgodbe (lik, konflikt, zaplet, rešitev).
  • Primeri uspešnih digitalnih kampanj, ki temeljijo na storytellingu.
  • Identifikacija ključnih točk zgodbe za vsakega udeleženca.
  • Pomoč pri oblikovanju zgodbe, ki odraža vrednote in identiteto posameznega branda.
  • Digitalne platforme za pripovedovanje zgodb.
  • Strategije za prilagajanje storytellinga različnim kanalom.
  • Praktična vaja: Načrtovanje digitalne kampanje za posamezen brand.
  • Storytelling – ustvarjanje močne skupnosti.
  • Kako meriti uspešnost storytellinga v digitalni dobi.

O Goranu Novkoviću

Goran Novković je odličen coach za storytelling, saj združuje svoje bogate izkušnje iz novinarstva, medijskega managementa in lobiranja. Njegove veščine vključujejo:

  • Poglobljeno razumevanje storytellinga: S svojim ozadjem novinarja in urednika ima Goran globok vpogled v moč in vpliv pripovedovanja zgodb v komunikaciji. Razume, kako zgraditi prepričljivo pripoved, ki nagovarja ciljno občinstvo.
  • Strateško razmišljanje: Z vodenjem medijev in lobističnih projektov je Goran pridobil sposobnost strateškega razmišljanja. Zna prepoznati ključne elemente zgodbe in jih povezati z poslovnimi cilji ter strategijo podjetja.
  • Komunikacijske veščine: Kot coach se Goran osredotoča na razvoj komunikacijskih veščin svojih varovancev. Pomaga jim izboljšati njihovo sposobnost jasnega, prepričljivega in privlačnega komuniciranja z občinstvom.

Pridružite se nam in nadgradite svoje veščine pripovedovanja zgodb ter prispevajte k zeleni in digitalni preobrazbi vašega podjetja!