fbpx

1. Predmet povabila k oddaji ponudb:

Primorski tehnološki park v sodelovanju z SDGZ v okviru projekta ECoC Network vabi k oddaji ponudb za:

Organizacijo in izvedbo dvodnevnega mednarodnega dogodka, ki bo potekal oktobra 2025 v Novi Gorici, z udeležbo predstavnikov BSO (institucij podpornega okolja), predstavnikov EPK (Evropskih prestolnic kulture) ter mladih iz držav ECoC Network (predvidoma po 3 osebe iz vsake od 8 držav – skupaj 24 udeležencev).

2. Opis dogodka:

Dogodek bo namenjen spodbujanju kreativne podjetniške miselnosti med mladimi ter sodelovanju med podjetji, BSO institucijami in kulturnim sektorjem. V okviru dogodka bo organiziran:

  • Hekaton, osredotočen na sodelovanje gospodarstva in kreativnega sektorja, vključevanje MSP in mladih v program EPK
  • Okrogla miza z deležniki: odločevalci, poslovna skupnost in mladi
  • Predstavitve rezultatov predhodnih srečanj (Delovni paket 1) in zaključki hekatona

Udeležencem bodo pokriti stroški prevoza in namestitve.

3. Naloge izbranega izvajalca:

  • Logistična priprava in organizacija dogodka, vključno z okvirjem za izvedbo hekatona
  • Organizacija in izvedba transporta za udeležence 2 dnevnega dogodka. Izvajalec bo pripravil enovito ponudbo za transport 24 udeležencev – po 3 udeleženci iz vsake Evropske prestolnice kulture (Tartu, Bodo, Matera, Bad Ischl, Oulu, Chemnitz, Évora, Nova Gorica) in izdal račun za plačilo. Strošek transporta v ponudbi bo ocena stroškov prevoza, pri čimer bo dejanski strošek znan šele v času, ko se bodo organizirali prevozi udeležencev (zato je lahko skupni znesek nižji ali višji od zneska v ponudbi).
  • Priprava vsebinskega programa za dvodnevni dogodek z vsemi spremljevalnimi aktivnostmi
  • Komunikacija z udeleženci glede prevoza v Novo Gorico in namestitve
  • Priprava in opremljenost prizorišča dogodka, logistična pomoč med dogodkom
  • Pomoč pri promociji:
    • Organizacija novinarske konference
    • Priprava sporočil za javnost in komunikacijskih materialov za družbena omrežja
    • Vse vsebine v treh uradnih jezikih projekta: slovenskem, italijanskem in angleškem

4. Ponudba mora vsebovati:

  • Finančno ponudbo za izvedbo vseh zgoraj navedenih storitev – v EUR, vključno z DDV
  • Reference s področja organizacije podobnih dogodkov
  • Davčno številko in osnovne podatke ponudnika
  • Opis izvedbene ekipe in časovni načrt izvedbe

Na finančnih dokumentih (ponudbah, računih) mora biti zapisano:

Projekt financira Evropska unija iz Sklada za male projekte GO! 2025 programa Interreg VI-A Italija–Slovenija 2021–2027, ki ga upravlja EZTS GO. (B89I22002210007, ECOCNetwork).

5. Merila za izbor ponudnika:

  • Cena (70 %)
  • Kakovost vsebine in organizacijske rešitve (20 %)
  • Reference in izvedljivost v zahtevanem roku (10 %)

6. Rok za oddajo ponudb:

Ponudbe je potrebno oddati najkasneje do 22. 5. 2025 na enega izmed načinov:

7. Dodatne informacije:

Za dodatna pojasnila se obrnite na:
Bojana Cipot, e-naslov: