fbpx

Tokrat se v Primorskem tehnološkem parku posvečamo podjetjem s področja turizma. V sodelovanju z Zavodom za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina smo pripravili vsebine, ki jih lahko takoj uporabite pri svojem delu v turizmu. Dogodek je del projekta Capacity2Transform, ki spodbuja preobrazbo kulturnih in ustvarjalnih industrij ter trajnostnega turizma v smeri zelene in digitalne tranzicije, kar povečuje konkurenčnost Srednje Evrope. Osredotočili se bomo na učinkovito komunikacijo z gosti, raziskali najnovejše trende in prakse ter se naučili vzpostavljati trajnostne odnose z gosti, kar je ključno za uspešno in trajnostno poslovanje v turistični panogi.

Vabljeni 14.5.2024 ob 9.00 v PTP!

Prijave:

Dogodek bo tudi priložnost za povezovanje z digitalnim in zelenim inovacijskim ekosistemom, ki podpira prehod na trajnostne poslovne modele.

V prvem delu delavnice bomo predstavili rezultate raziskave, ki se je osredotočala na komunikacijo z gosti in na trajnostno naravnanost ponudnikov v Goriški regiji, ter na podlagi tega podali napotke za izboljšanje teh področij.

Ne zamudite te priložnosti za izboljšanje vašega poslovanja! Število mest je omejeno, zato si svoje mesto zagotovite čim prej!

Program

9.00 – 10.00 – Predstavitev rezultatov raziskave, ki se je osredotočala na komunikacijo z gosti in na trajnostno naravnanost ponudnikov v Goriški regiji.

10.00 – 11.45

  • segmentacija gostov in različni prostopi komunikacije z njimi
  • Zakaj potrebujemo stalne goste in kako do njih
  • Kako vidimo svoje poslanstvo in delo v kontekstu trajnostnega turizma?
  • Prvi vtis na gosta (po vrsti komunikacije: osebna, telefonska, digitalna).
  • Pomen postavljanja vprašanj in katera so tista, kjer nam gost težje reče »NE«.

11.45 – 12.00 – pavza

12.00 – 13.30

  • Predstavitev produkta/storitev na način, da zainteresiramo gosta in mu prikažemo vrednost trajnostne ponudbe.
  • Izvedba nevsiljive dodatne/navzkrižne prodaje (način za takojšnje povečanje prodaje, na istem številu gostov – izračun).
  • Uporaba digitalnih orodij in rešitev za izboljšanje izkušnje gostov in povečanje trajnostnih praks.
  • Zaključevanje pogovora z namenom »pripeljati« ga še nazaj.
  • Moj akcijski načrt – katere trajnostne in digitalne ideje bom takoj uporabil pri vsakodnevni uporabi?

O predavateljici

Natalia Ugren, diplomirana komercialistka, je direktorica podjetja Skrivnostni nakup d.o.o. (področje Mystery Shopping) in Ugren.com d.o.o. (področje izobraževanja). Na področju prodaje ima že več kot 25 let delovnih izkušenj, s področja vodenja delavnic pa več kot 20 let.

Navdihujejo jo pozitivne in strokovne knjige s področja prodaje, komunikacije in motivacije. Pridobila je certifikat Persolog trener in licenco za Slovenijo Customer Experience Trainer. Svetuje podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prodajo ter predava na seminarjih in vodi delavnice s področja prodaje, komunikacije in motivacije.

DODANA VREDNOST: Po izvedenem seminarju imajo udeleženci možnost nadaljnjega brezplačnega kontaktiranja in posvetovanja s predavateljico preko e-pošte in GSM-ja.