Vabimo vas za oktobrski trojček delavnic, kjer se bomo posvečali pozicioniranju, strategiji rasti in market – problem map pristopu. 24.10 od 12.00 do 15.00 bomo delali na MARKET – PROBLEM MAP s Simonom Belakom. Delavnica bo potekala online, je brezplačna, obvezna pa je prijava do 20.10 do 15.00. Na voljo je 12 prostih mest, zato bo delo intenzivno in fokusirano na primere udeležencev. Vabljeni podjetniki in startup ekipe tik pred lansiranjem produkta/storitve na trg.
Uvajate inovacijo v svojem proizvodnem ali storitvenem poslu, vendar ne veste, na kateri tržni segment/osebo/ICP-idealni profil stranke bi se morali osredotočiti? Osredotočenost je kralj. Eno ključnih vprašanj pri lansiranju novega izdelka ali vstopu na nov trg je, na kateri segment se osredotočiti. Kakšne so specifične težave potencialnih strank in kako jim lahko pomagate?
Model Market-Problem Map sta razvila Maja Voje in Simon Belak za pomoč startupom in scaleupom pri iskanju tržnih priložnosti, ki bodo vodile v uspešno strategijo vstopa na trg. Obravnava izzive omejenih virov, pozicioniranje za potrebe določenega tržnega segmenta in osredotočanje trženja, poslovnega razvoja, prodaje in prizadevanj za rast na tržne priložnosti, ki bodo najverjetneje privedle do uspešnega vstopa na trg za vašo inovacijo.
Rezultati
Po udeležbi na delavnici in implementaciji modela bodo ekipe pridobile:
• Holistično razumevanje, kako ovrednotiti različne tržne priložnosti
• Nabor hipotez, na podlagi katerih so tržni segmenti in boleče točke smiselni za njihovo strategijo vstopa na trg
• Seznam oprijemljivih prednostnih priložnosti za pozicioniranje (najvišje tržno ujemanje med segmentom in točko bolečine), ki jih lahko dodatno raziščejo in na njih preizkusijo svojo vrednostno ponudbo.
Za koga je
Model je bil preizkušen in dokazano deluje v podjetjih, startupih, povečanih podjetjih, storitvenih podjetjih in samostojnih svetovalnih praksah. Idealni primeri uporabe, kjer lahko kar najbolje izkoristite ta mentalni model, so:
• Pri načrtovanju strategije vstopa na trg za nov izdelek ali storitev
• Internacionalizacija
• Strateški zasuki ali iskanje novih tržnih priložnosti
Vsa vsebina je personalizirana, izhaja iz praktičnih primerov in ima lahko tako zelo velik vpliv na prihodnost vašega podjetja in tudi na način razmišljanja. Gre za poglabljanje tem, ki jih odpiramo tudi na GoStartup akademiji.
Simon Belak je pomagal več ducatom podjetij postati data-driven in postaviti ali nadgraditi svoje podatkovne oddelke in infrastrukturo. Poleg svetovalnega dela je bil tekom svoje kariere eden prvih inženirjev na Metabase iz Silicijeve doline, kjer je vodil razvoj umetne inteligence in pripeljal produkt do tega, da ga na dnevni ravni uporablja preko 50.000 podjetji, med drugim Swisscom, N26, Revolut, SpaceX, Adidas. Pred tem je bil tehnični direktor na GoOpti kjer je s svojim delom podatkovno podprl GoOptijevo mednarodno širitev, izboljšal profitabilnost za 35%, vzpostavil growth hacking procese. Kot soustanovitelj Hekovnika – prve startup šole v Sloveniji – je pustil neizbrisljiv pečat na slovenski startup sceni. Simon je iskan predavatelj doma in po svetu in viden član programerske in growth hacking skupnosti.
Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).