fbpx
Loading dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je potekel.

Kako komunicirati z gostom: Delavnica za podjetja v turizmu

13. maja, 2024 @ 10:00 - 14:30

Tokrat se v Primorskem tehnološkem parku posvečamo podjetjem s področja turizma. V sodelovanju z Zavodom za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina smo pripravili vsebine, ki jih lahko takoj uporabite pri svojem delu v turizmu. Posvetili se bomo učinkoviti komunikaciji z gosti. Skupaj bomo raziskali najnovejše trende in prakse ter se naučili učinkovito vzpostavljati odnose z gosti, kar je ključno za uspešno poslovanje v turistični panogi.

V prvem delu delavnice bomo predstavili rezultate raziskave Mystery Shopping pri ponudnikih v Goriški regiji in na podlagi tega podali napotke za izboljšavo komuniciranja/odnosa z gosti.

Ne zamudite te priložnosti za izboljšanje vašega poslovanja! Število mest je omejeno, zato si svoje mesto zagotovite čim prej!

Program

10.00 – 11.00 – Predstavitev storitve Mystery Shopping (Skrivnostni gost), ki je eno od orodij za merjenje zadovoljstva gosta in predstavitev splošnih rezultatov ugotovitev merjenja Skrivnostnih gostov, izvedeno v marcu 2024

11.00 – 12.45

  • Pomen gostov, Vrste gostov in pravilni pristop do njih
  • Zakaj potrebujemo stalne goste in kaj je potrebno narediti, da p(ostanejo) stalni?
  • Kaj je naše poslanstvo, kako vidim svoje delo?
  • Prvi vtis na gosta (po vrsti komunikacije: osebna, telefonska, digitalno)
  • Pomen postavljanja vprašanj in katera so tista, kjer nam gost težje reče »NE«.

12.45 – 13.00 – pavza

13.00 – 14.30

  • Predstavitev produkta / storitev na način, da zainteresiramo gosta, da si želi naročiti oz. kupiti
  • Kako pravilno predstavimo vrednost nakupa, da se gostu zdi, da je bilo »vredno« tega denarja
  • Izvedba nevsiljive dodatne/navzkrižne prodaje (način za takojšnje povečanje prodaje, na istem številu gostov – izračun)
  • zaključevanje pogovora z namenom »pripeljati« ga še nazaj
  • Moj akcijski načrt – katerih 5 idej bom takoj uporabil pri vsakodnevni uporabi?

O predavateljici

Natalia Ugren, diplomirana komercialistka, je direktorica podjetja Skrivnostni nakup d.o.o. (področje Mystery Shopping) in Ugren.com d.o.o. (področje izobraževanja). Na področju prodaje ima že več kot 25 let delovnih izkušenj, s področja vodenja delavnic pa več kot 20 let.

Navdihujejo jo pozitivne in strokovne knjige s področja prodaje, komunikacije in motivacije. Pridobila je certifikat Persolog trener in licenco za Slovenijo Customer Experience Trainer. Svetuje podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prodajo ter predava na seminarjih in vodi delavnice s področja prodaje, komunikacije in motivacije.

DODANA VREDNOST: Po izvedenem seminarju imajo udeleženci možnost nadaljnjega brezplačnega kontaktiranja in posvetovanja s predavateljico preko e-pošte in GSM-ja.

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.

 

 

 

Podrobnosti

Datum:
13. maja, 2024
Ura:
10:00 - 14:30
Kategoriji Dogodek:
,

Prijava na dogodek

Na voljo je še 31 prostih mest!

Politika zasebnosti
Loading gif

Ste že prijavljeni?

Uparabite to orodje za urejanje vaše prijave.