Vabimo vas na šesto v seriji delavnic Marketing Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do poletja se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike digitalnega marketinga, prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in marketing managerji v malih in srednjih podjetjih.
Google oglaševanje je ključnega pomena tako za tiste, ki prodajajo izdelke ali storitve na spletu, kot tudi za podjetja, ki želijo povečati prepoznavnost svoje blagovne znamke. A kljub njegovi nujnosti se pogosto pojavi vprašanje, ali resnično razumemo vse njegove možnosti in ga izkoriščamo na način, ki nam prinaša največjo korist?
Za vse, ki želite poglobiti svoje znanje in izvedeti, kako maksimizirati učinkovitost vaših Google Ads kampanj, vas vabimo na delavnico:
Delavnico vodi Marko Penko in je za udeležence BREZPLAČNA!
Vabljeni podjetniki, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.
26.3.2024 do 13.00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.
Marko Penko je priznan strokovnjak in mentor na področju digitalnega marketinga z več kot 15 let izkušenj v digitalnem performance marketingu v EU, Združenem kraljestvu, Rusiji, ZDA, Kanadi in na Balkanu. S svojim obsežnim znanjem in izkušnjami na področjih omnichannel prodaje in marketinga, upravljanja izkušenj strank ter programov zvestobe je Marko vodil večmilijonske proračune za digitalno oglaševanje, s čimer je pripomogel k rasti prodaje in dobička podjetij. Njegova ekipa digitalnih specialistov je generirala več kot 100 milijonov evrov neposredne prodaje iz digitalnega oglaševanja.
Kot trener in mentor je Marko s svojim delom navdihnil več kot 3.000 strokovnjakov na področju digitalnega marketinga, vodil delavnice za digitalno transformacijo za večja slovenska podjetja in je od leta 2012 certificiran trener za Google Ads, eden izmed samo dveh aktivnih trenerjev v Sloveniji. Njegovo mentorstvo je bilo ključno za rast številnih mednarodnih zagonskih podjetij in malih ter srednjih podjetij, vključno z delom s podjetji iz skupnosti Primorskega tehnološkega parka.
Marko je aktivno sodeloval pri razvoju in rasti blagovnih znamk na mednarodni ravni, z uspešnimi projekti, kot so povečanje prodaje za modno blagovno znamko LELOSI in startup podjetje Natural Finest, ter vodil digitalne transformacijske delavnice za priznane skupine, kot sta Triglav in Gorenje.
Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.