fbpx
Loading dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je potekel.

NAVIGACIJA SKOZI META OGLAŠEVANJE: VODNIK ZA PODJETJA

28 marca @ 9:00 - 12:00

Vabimo vas na peto v seriji delavnic Marketing Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do poletja se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike digitalnega marketinga, prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in marketing managerji v malih in srednjih podjetjih. Meta oglaševanje je za tiste, ki prodajajo na spletu, in tudi za brand awareness nujen korak. Pa ga poznamo in izkoristimo tako, da nam res koristi? Pridite na delavnico:

NAVIGACIJA SKOZI META OGLAŠEVANJE: VODNIK ZA PODJETJA,

ki bo 28.3.2024 ob 9.00 v predavalnici 2 v pritličju Primorskega tehnološkega parka, Mednarodni prehod 6, Vrtojba. Delavnica se zaključi ob 12.00.

Delavnico vodi Dejan Krivec, E strategy.

Delavnica je BREZPLAČNA!

Komu je delavnica namenjena?

Vabljeni podjetniki, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami!

Rok prijave:

26.3.2024 do 13.00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.

Program: 

Namen delavnice je, da bodo udeleženci imeli urejeno vse potrebno za oglaševanje na Meta omrežju. Skupaj bomo uredili potrebne nastavitve na business managerju, na oglaševalskem računu in pogledali dobre prakse oglaševalskih kampanj. Delavnica bo potekala v treh sklopih, od katerega sta prva dva nujna, tretji del pa je dinamičen, s čimer bomo lahko prilagajali skupno dolžino delavnice.

Sklop 1

Največja težava, ki jo opažam pri podjetjih vseh velikosti, je ustrezno urejen Meta business manager. Najprej kratka razlaga, kaj to sploh je in kako ima Meta organizirano strukturo računov. Odprli bomo (če še ni) Meta business manager, priključili obstoječo FB / IG stran ali ustvarili novo, ustvarili oglaševalski račun, ustvarili meta pixel, opravili vse varnostne nastavitve. Če bo večina udeležencev imela spletno stran na WP, bomo pixel tudi priključili v spletno stran (anketa pred začetkom).

Sklop 2

Kako je oglaševalski račun strukturiran – trije nivoji, kaj se v posameznem nastavlja?

  • Vrste oglaševanja (awareness, conversion …), kdaj in zakaj se posamezni način uporabi.
  • Kako nastaviti evente in konverzije – zakaj je to pomembno?
  • Nastavitev posameznih skupin občinstva (audience), glede na lokacijo v prodajnem lijaku.
  • Posamezni deli FB oglasa (kreativa, besedilo, cta, link …), CBO vs ABO (način razporeditve budgeta).
  • Dimenzije oglasov – praktična uporaba.
  • Elementi kreative – kaj mora kreativa  imeti, da opravi svoje delo.
Sklop 3

Analizirali bomo dobre prakse, kikse FB -ja, do in don’t ipd.

Udeleženci bodo potrebovali:
    • Ssvoj prenosnik (s katerim redno dostopajo do svojega FB-ja)
    • plačilno kartico (omogočena spletna plačila) ali paypal račun – verifikacija oglaševalskega računa
    • dostop do svojega osebnega FB profila
    • mobilni telefon – 2FA prijava
    • sliko svojega osebnega dokumenta – novi business računi so občutljivi in lahko hitro padejo v blokado, sploh če se prijavljaš iz nove naprave in lokacije

O Dejanu Krivcu

Dejan s svojim obsežnim znanjem in izkušnjami pomaga podjetjem, kot so coachi, svetovalci in agencijski lastniki, optimizirati strategije pridobivanja strank in s pomočjo podatkovno vodene digitalne marketinške strategije povečati letne dobičke za do 60%. Njegova posebnost je izjemna rast poslovanja, ki jo je uspel doseči s povečanjem prihodkov podjetja s 0,1M na 1,5M v enem letu.

Dejan verjame v moč podatkov, ki jih podjetja že imajo, in v to, da ključ do uspeha pogosto leži v njihovih lastnih statistikah. Z natančno analizo teh podatkov lahko sprejmemo informirane odločitve, ki vodijo do oprijemljivih rezultatov. Njegova strategija se ne osredotoča le na zbiranje podatkov, ampak predvsem na njihovo interpretacijo, kar prinaša jasnost in usmerja k ukrepanju.

Dejan ima bogate izkušnje kot specialist za digitalni marketing v podjetju eStrategy, kjer že več kot 14 let podjetjem pomaga rasti preko oglaševanja na Facebooku, specializiran pa je tudi za e-trgovino in generiranje potencialnih strank (B2C in B2B). Poleg tega je delal kot vodja projektov v podjetju Hiveterminal in kot varnostni menedžer za Novartis Slovenija.

Izobrazbo je pridobil na Fakulteti za management Univerze na Primorskem, kjer je med letoma 2016 in 2018 zaključil magistrski študij managementa.

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.

Podrobnosti

Datum:
28 marca
Ura:
9:00 - 12:00
Kategoriji Dogodek:
,

Prijave za ta dogodek niso več možne.