Mediji se spreminjajo, ‘klasični marketing’ je zastarel, mladi so odšli iz Facebooka. Kaj torej sploh še deluje?
Ker si ljudje želimo komunicirati z ljudmi in ne z blagovnimi znamkami je vplivnostni marketing, ki v ospredje postavlja posameznike, čedaje bolj popularen.
Se sprašujete ali je omemba vašega produkta s strani marketinških vplivnežev prava pot za vaše podjetje? Kako zgraditi win-win odnos z influencerji? Kako izbrati pravega za vaše ciljne kupce?
Po odgovore vas vabimo na okroglo mizo, ki bo v sredo, 15. novembra, ob 17. uri, v Primorskem tehnološkem parku.
Z nami bodo:
PRIJAVI SE ZDAJ!
Kdaj? V sredo, 15. novembra ob 17.00 ur
Kje? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)
Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (
www.eu-skladi.si).