fbpx
Loading dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je potekel.

Od klikov do prodaje: Učinkovit marketing za spletne trgovine

31 maja @ 13:00 - 16:00

Vabimo vas na deveto v seriji delavnic Marketing Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do poletja se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike digitalnega marketinga, prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in marketing managerji v malih in srednjih podjetjih.

Pridružite se delavnici

Od klikov do prodaje: Učinkovit marketing za spletne trgovine

in spoznajte, kako povečati prodajo z optimizacijo marketinških strategij. Izboljšajte svojo spletno prisotnost, pritegnite več strank in dosezite boljše rezultate.

Delavnico vodi Nastja Kramer Pesek, soustanoviteljica podjetja Malinca in je za udeležence (podjetnike) BREZPLAČNA!

Komu je delavnica namenjena?

Vabljeni podjetniki, člani startup ekip, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.

Rok prijave:

30.5.2024 do 10.00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.

Program:

  • Razlaga ključnih pojmov spletnega marketinga.
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta.
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta.
  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha)
  • Razporeditev in optimizacija delovnega časa in denarja.
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine.
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo.
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine.
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta.
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje.
  • Pregled spletnih prodajanih kanalov.
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik

O predavateljici Nastji Kramer Pesek

Nastja Kramer je ustanoviteljica in solastnica podjetja Malinca.

Zgodba Malince se je pričela leta 2013, ko sta si Nastja in soustanoviteljica Andreja od staršev sposodili 7.500 € za ustanovitev podjetja in iz svojih hobijev in znanj razvili spletni posel. Malinca je že nekaj let zapored prejela tudi nagrado za spletnega trgovca leta.

Malinca je danes blagovna znamka z zdravo prehrano, prehranskimi dodatki in naravno kozmetiko, ki jim zaupa že več kot 350.000 slovencev, hrvatov, italijanov, avstrijcev in nemcev. V ponudbi imajo približno 90 različnih izdelkov, ki so plod lastnega razvoja. Hkrati pa je Malinca tudi portal z nasveti za zdravo življenje in enostavnimi, preizkušenimi recepti za vsak dan. Malincini izdelki so na voljo na spletu in v prodajalnah DM, drogerijah TUŠ, hipermarketih Mercator ter ostalih.

Nastja je vizionarka in navdušenka nad marketingom in zdravim načinom življenja. V zadnjem času pa upravlja predvsem funkcijo vodje svoje 12 članske ekipe.

V prostem času pa rada eksperimentira v kuhinji, še raje pa se prepusti izbrani hrani kakšnega kuharskega mojstra. Njena strast je redna telovadba, ki ji pomeni način sproščanja in premagovanja stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in svežimi idejami. Osrečujejo jo mož Filip, sinček Mateo ter kužika Zara.

Veliko časa posveti branju knjig in različnim izobraževanjem, ki ji pomagajo pri osebni rasti in posledično tudi pri rasti samega podjetja. Svoja znanja pogosto deli med številne podjetnike in ostale željne znanja s področja podjetništva, marketinga in zdravega načina življenja.

Njen moto je work smart – have fun – make a difference.

Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.

Podrobnosti

Datum:
31 maja
Ura:
13:00 - 16:00
Kategoriji Dogodek:
,

Prijave za ta dogodek niso več možne.