Ali znate meriti svoj uspeh? Vas zanima, koliko obiskovalcev uporablja vašo spletno stran, kaj jih pritegne, kaj jih odvrne? Spletno stran uporabljate za prodajo ali pridobivanje povpraševanj in želite izboljšati njegovo učinkovitost? Želite spremljati rezultate oglaševalskih akcij, ki usmerjajo promet na vašo spletno stran?
Komu je delavnica namenjena?
Spletnim urednikom podjetij, članom startup ekip, vodjem marketinga v malih in srednje velikih podjetjih, marketinškim navušencem.
PRIJAVI SE ZDAJ!
Program:
- Pregled trendov digitalnega marketinga
- Določitev ciljev za spletno stran in druge kanale
- Vaše ciljne skupine
- Vsebinski marketing – kaj in zakaj
- Kako se lotimo priprave vsebin
- Bonus: vsebinski in terminski plan
- Osnovni pojmi spletne analitike
- Analitika na spletni strani
- Analitika na Facebooku
- Analitika email marketinga
- Primeri iz prakse
- Osnove orodja Google Analytics
- Osnovna poročila, ki jih moramo spremljati
- Primeri iz prakse
- Mali triki za povečanje prodaje na spletni strani
Kdo je predavateljica?
Manca Korelc, mag. je vodja marketinga v podjetju Odeja Škofja Loka, predavateljica na Inštitutu in akademiji za multimedije v Ljubljani (IAM), svetovalka pri učinkovitem trženju na spletu za mala in srednje velika podjetja ter vodja delavnic o digitalnem marketingu. O digitalu veliko piše na družabnih omrežjih, predvsem na LinkedInu, ki jo vse bolj navdušuje.
Povezave:
PRIJAVI SE ZDAJ!
Kdaj? v torek, 25. aprila, ob 15.30 uri
Kje? Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici
Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (
www.eu-skladi.si).