Vabimo vas na osmo v seriji delavnic Marketing Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do poletja se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike digitalnega marketinga, prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in marketing managerji v malih in srednjih podjetjih.
Storytelling: Gradnja branda v digitalni dobi
Delavnico vodi Goran Novković in je za udeležence (podjetnike) BREZPLAČNA!
Komu je delavnica namenjena?
Vabljeni podjetniki, člani startup ekip, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.
Rok prijave:
22.4.2024 do 13.00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.
Program:
- zakaj je storytelling ključen pri gradnji blagovne znamke
- – osnovni elementi dobre zgodbe (lik, konflikt, zaplet, rešitev)
- – primeri uspešnih digitalnih kampanj, ki temeljijo na storytellingu
- – identifikacija ključnih točk zgodbe za vsakega udeleženca
- – pomoč pri oblikovanju zgodbe, ki odraža vrednote in identiteto posameznega branda
- – digitalne platforme za pripovedovanje zgodb
- -Strategije za prilagajanje storytellinga različnim kanalom
- – Praktična vaja: Načrtovanje digitalne kampanje za posamezen brand
- – Storytelling – ustvarjanje močne skupnosti
- – Kako meriti uspešnost storytellinga v digitalni dobi
O Goranu Novkoviću
Goran Novković je odličen coach za storytelling, saj združuje svoje bogate izkušnje iz novinarstva, medijskega managementa in lobiranja. Njegove veščine vključujejo:
- Poglobljeno razumevanje storytellinga: S svojim ozadjem novinarja in urednika ima Goran globok vpogled v moč in vpliv pripovedovanja zgodb v komunikaciji. Razume, kako zgraditi prepričljivo pripoved, ki nagovarja ciljno občinstvo.
- Strateško razmišljanje: Z vodenjem medijev in lobističnih projektov je Goran pridobil sposobnost strateškega razmišljanja. Zna prepoznati ključne elemente zgodbe in jih povezati z poslovnimi cilji ter strategijo podjetja.
- Komunikacijske veščine: Kot coach se Goran osredotoča na razvoj komunikacijskih veščin svojih varovancev. Pomaga jim izboljšati njihovo sposobnost jasnega, prepričljivega in privlačnega komuniciranja z občinstvom.
Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.