Loading Events

« Vsi Events

  • Ta event je potekel.

Tiktok za blagovne znamke

23 marca @ 12:00 - 15:00

Vabimo vas na GoStartup delavnico TIK TOK ZA BLAGOVNE ZNAMKE, kjer se bomo z Manco Šalehar pogovarjali o tem, kako pridobiti pozornost in ustvariti kanal za pridobivanje novih kupcev.

Dobimo se  23.3.2022, 12:00-15:00, v živo, v predavalnici N19, v primorskem tehnološkem parku, prvo nadstropje, pogoj PCT.

Na delavnici bomo spoznali, kako začeti na Tiktoku, kaj je pomembno pri pripravi strategije in kakšen tip vsebine deluje. Spoznali bomo ključne prednosti Tiktoka in kako jih najbolje izkoristimo. Kdo so pravzaprav uporabniki tiktoka in koliko so stari. Kako dobiti dobre ideje za vsebino in koliko časa nam vzame kreiranje vsebin.

Pogledali bomo kaj je ključni faktor za uspešnost blagovnih znamk in katere so tiste, ki najbolje delujejo in se poglobili v razloge zakaj dobro delujejo. Delila pa bom tudi trike in nasvete za dober začetek pozicioniranja na Tiktoku.

V drugem delu delavnice bodo udeleženci glede na prejete informacije ustvarjali tematike in scenarije za positioning svoje blagovne znamke. Nato jih bomo pregledali in testirali – kaj bi lahko naredili drugače in kaj ima potencial za uspeh.

O Manci Šalehar

Manca Šalehar je vodja marketinga v Wolt Slovenija, ki je s svojimi udarnimi marketinškimi akcijami poskrbela, da je blagovna znamka v manj kot letu dni prevzela vodilno pozicijo na področju dostave na slovenskem trgu.

Manca je posebej specializirana za gverilski marketing in snovanje nekonvencionalnih kampanj, ki z minimalnimi finančnimi sredstvi dosežejo maksimalne rezultate z vidika dosega, učinka in zapomljivosti. Poleg sposobnosti ustvarjanja unikatnih zgodb pa jo odlikuje tudi izostren čut za trende. To dokazuje dejstvo, da je Wolt v lanskem letu postal prva blagovna znamka v Sloveniji, ki je svojo prepoznavnost uspešno zgradila na TikToku. Tam so namreč njihove vsebine do danes zabeležile že več kot 3,5 milijona ogledov.

Manca je razvoju blagovnih znamk predana že vse od svojih najstniških let, ko je lokalni glasbeni dogodek ŠVIC preobrazila v enega največjih slovenskih festivalov z 10.000 obiskovalci. Agencijske izkušnje je pridobivala v Propiaru in F2, kjer je sodelovala z naročniki, kot so Volkswagen, Spar Slovenija, adidas, Petrol in Dana. V vlogi samostojne svetovalke pa se je osredotočila na pomoč in svetovanje zagonskim podjetjem, med katerima sta tudi Rok’s peanut butter in La Popsi. Pred prihodom na Wolt je bila del ekipe Viberate, slovenskega kriptopodjetja, ki si prizadeva spremeniti glasbeno industrijo

Dogodek je brezplačen.

Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).

Details

Date:
23 marca
Time:
12:00 - 15:00
Event Categories:
,

Prijave za ta dogodek niso več možne.