Kako blagovne znamke ustvarjati ne glede na časovno komponento in ekonomsko-socialne pretrese; strukturno močne, neodvisne od tega, kaj sledi. Pripravljene, da se prilagajajo, odzivajo, spreminjajo in odražajo spremembe v času in prostoru – od digitalizacije, opolnomočenja potrošnika ali epidemije, ki je prej omenjeno le pospešila.
Vprašanje ni, kako blagovno znamko spreminjati glede na razmere. Odgovor je blagovna znamka, ki je ustvarjena za spremembe.
Vabimo vas na Webinar Znamčenje za spreminjajoče čase – 1. del, ki bo 25.11.2020, od 8.00 do 11.00, na platformi zoom.
Vodil ga bo Jure Požun, kreativni direktor in strokovnjak za marketinško komuniciranje. Izkušnje si je nabiral kot kreativec in kreativni direktor pri priznanih agencijah kot so Lowe, McCann in Ogilvy, s samostojnim svetovanjem podjetjem Bitstamp in Outfit7, v vlogi kreativnega direktorja pa sodeluje tudi s tehnološkim velikanom Apple.
Pred dvema letoma je skupaj z Nikom Klanškom ustanovil decentralizirano kreativno agencijo HashMark, ki tehnološkim podjetjem pomaga na področju brandinga, rasti, pridobivanja množičnega financiranja in uporabniške izkušnje.
Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).