Vabimo vas na četrto v seriji delavnic Marketing Mix Masterclass v Primorskem tehnološkem parku. Do poletja se bomo srečevali na mesečni ravni in obdelali vse najpomembnejše vidike digitalnega marketinga, prodajnih kanalov in najsodobnejših veščin, ki jih potrebujejo podjetniki in marketing managerji v malih in srednjih podjetjih. Linkedin predstavlja ključen kanal za gradnjo osebneg blagovne znamke, odpira pa tudi možnosti za izgradnjo poslovnih odnosov. Kako ga najbolj efektivno uporabiti v ta namen? Vse o tem izvemo na delavnici
Z LINKEDINOM DO PREPOZNAVNOSTI IN BOLJŠE PRODAJE
ki bo 29.2.2024, ob 13.00 v predavalnici 2 v pritličju Primorskega tehnološkega parka, Mednarodni prehod 6, Vrtojba.. Delavnica se zaključi ob 16.00.
Delavnico vodita: Luka Srbič in Neža Kroflič, MIGHTY KRULZ STUDIO.
Delavnica je BREZPLAČNA!
Komu je delavnica namenjena?
Vabljeni podjetniki, marketing managerji in člani marketinških ekip v malih in srednjih podjetjih ter potencialni podjetniki. Število mest je omejeno, zato pohitite s prijavami.
Rok prijave:
26.2.2024, do 13.00. Prosimo, da svojo morebitno odsotnost najavite vsaj dan pred dogodkom, da damo priložnost komu drugemu.
Program:
Omrežje LinkedIn poznamo kot nepogrešljivega sopotnika pri gradnji profesionalne mreže in krepitvi kariernih priložnosti. Hkrati pa je tudi zelo močno prodajno orodje, ki ga velja izkoristiti!
Z udeležbo na delavnici boste spoznali:
- Kako lahko Linkedin dvigne kredibilnost, prepoznavnost in prodajo?
- Strategije osebnega brandinga
- Kako prodajati preko LinkedIn-a
- Optimizacijo osebnega profila in profila podjetja
- Kaj vse lahko razberemo iz LinkedIn statistike
- pripravo kakovostnih objav in aktivno sodelovanje na platformi,
- možnosti oglaševanja in povezane stroške,
- orodja in metode za dosego poslovnih ciljev (kako prodajati),
- raziskavo trga na Linkedinu,
- uspešne prakse za pridobivanje mednarodnih strank in partnerjev,
- lokalizacijo marketinških kanalov za tuje trge.
O Luki Srbiču
- direktor digitalne agencije Mighty Krulz, ki je specializirana za B2B marketing,
- strateški partner GZS – programa Pospeševalnik izvoza, kjer svetuje izvoznim podjetjem in jih usmerja pri oblikovanju učinkovite strategije za uspešen nastop na mednarodnem trgu,
- v letu 2023 je s svojim znanjem in pristopom pomagal strankam generirati približno 1 milijon evrov prometa preko stikov na LinkedInu,
- sodeloval je z več podjetji, ki so začela uspešno pridobivati prva naročila iz novih trgov, kot so Danska, Savdska Arabija, Slovaška, Nemčija, Poljska, Češka, Hrvaška…
O Neži Kroflič
- skrbnica družbenih omrežij, ki prepoznava najnovejše trende in snuje uspešne kampanje, ki spodbujajo angažiranost in povezovanje z občinstvom. Skrbi za pristope podjetij iz različnih panog in jim pomaga odkrivati potencial LinkedIna.
Aktivnost/dogodek je v okviru JR podporno okolje 2023 – 2025 sofinancirana iz sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT Slovenija, javne agencije.