Trdo delo in pridnost že dolgo nista več recept za uspešno prodajo. Pridružite se nam na delavnici B2B prodajnih skrivnosti, na kateri boste postali izzivalec in s pridobljenimi znanji ter veščinami vedno bili korak pred konkurenco!
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena prodajnikom, vodilnim delavcem, vodjem oddelkov in vodjem projektov v startupih ter v mikro, malih in srednje velikih podjetij.
Kaj se boste na delavnici naučili?
Udeleženci bodo spoznali in osvojili prodajne veščine in zahteve za uspešno B2B prodajo. Spoznali bodo skrivnosti, kako definirati prednosti in koristi izdelka ali storitve ter jih opredelili za vaš produkt ali storitev. Opredelili bodo najmočnejše prodajne trditve. V drugem delu delavnice bodo spoznali koncept prodajalca kot svetovalca ter skupaj s predavateljem definirali vse pomembne korake prodajne koreografije (aktivnosti pred sestankom, telefonski klic in dogovor za sestanek, potek sestanka, analiza po sestanku).
Poleg svetovalne prodaje se v B2B prodaji uveljavlja tudi pristop, ki »izziva« stranke. Ne gradimo več zgolj na odnosu in svetovanju, ampak na izzivanju, nadzoru in stalnem »presenečanju« stranke. Tak pristop je primeren kot nadgradnja svetovalne prodaje. Modul temelji na konceptu Corporate Executive Board. Če bodo prodajalci postali izzivalci bodo zagotovo naredili razliko od konkurence.
Stranke ne želijo učiti prodajalcev o svojih izzivih, ampak želijo biti poučene o najboljših rešitvah. Prodajalci morajo zato uporabiti informacije (tudi notranje) za vključitev stranke v učenje.
Nekaj primerov, kako to naredimo:
- Poučimo stranko o problemih njihovih konkurentov
- Postavimo probleme v drugačno perspektivo, ovrednotimo izgube za stranko
- Pokažemo koristi, ki jih dobi stranka z novo rešitvijo
- Predstavimo našo rešitev kot »novo rešitev«
O predavatelju:
Primož Hvala pri svetovalnem delu kombinira znanja in izkušnje s treh področji – trženje, prodaja in HR. Vsebinska področja njegovih projektov so povečevanje poslovne in prodajne učinkovitosti, implementacija poslovnih sprememb v prodajno mrežo, coaching vodjem prodaje, evaluacija in razvoj vodstvenega ali prodajnega potenciala posameznikov.
V zadnjem obdobju je izvajal svetovanje in vodstvene ter prodajne treninge pri naročnikih kot so Peugeot, Citroen, Atlantic grupa, Simobil, Avtenta, S&T, Delta Generali, Messer, Spica International. Na Ekonomski fakulteti je asistent pri predmetu Prodajni management.
PRIJAVI SE ZDAJ!
Kdaj? V sredo, 29. novembra ob 15.30 ur
Kje? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)
Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (
www.eu-skladi.si).