Loading Events

« Vsi Events

GoStartup workshop I Spletna trgovina – marketing, ki deluje

14 septembra @ 12:00 - 15:00

Vabimo vas na GoStartup workshop, ki bo 14.9.2022 od 12.00 do 15.00 v predavalnici N 19 (prvo nadstropje) v Primorskem tehnološkem parku. Nastja Kramer Pesek bo predavala o marketingu spletne trgovine. Predavanja so namenjena ustanoviteljem mladih podjetij ali startup ekipam tik pred vstopom na trg.

Program:

  • Razlaga ključnih pojmov spletnega marketinga.
  • Priprava marketinškega akcijskega načrta.
  • Osnove razvoja blagovne znamke preko spleta.
  • Pregled in določanje možnih KPI-jev (ključni indikatorji uspeha)
  • Razporeditev in optimizacija delovnega časa in denarja.
  • Segmentiranje kupcev in ciljne skupine.
  • Faze nakupnega procesa in kako razviti dobra uporabniško izkušnjo.
  • Pregled glavnih prodajnih elementov vsake spletne trgovine.
  • Grajenje baze kontaktov potencialnih strank preko spleta.
  • Pregled spletnih aplikacij in modulov za povečanje spletne prodaje.
  • Pregled spletnih prodajanih kanalov.
  • Pregled orodij za merjenje rezultatov in analitik
  • Komunikacija preko družabnih omrežij in oglaševanje na kanalih – Facebook, Instagram, LikedIn, Tik Tok.
  • Email marketing (katero orodje izbrati in kako napisati dober email).

O predavateljici Nastji Kramer Pesek

Nastja Kramer je ustanoviteljica in solastnica podjetja Malinca.

Zgodba Malince se je pričela leta 2013, ko sta si Nastja in soustanoviteljica Andreja od staršev sposodili 7.500 € za ustanovitev podjetja in iz svojih hobijev in znanj razvili spletni posel. Malinca je že nekaj let zapored prejela tudi nagrado za spletnega trgovca leta.

Malinca je danes blagovna znamka z zdravo prehrano, prehranskimi dodatki in naravno kozmetiko, ki jim zaupa že več kot 350.000 slovencev, hrvatov, italijanov, avstrijcev in nemcev. V ponudbi imajo približno 90 različnih izdelkov, ki so plod lastnega razvoja. Hkrati pa je Malinca tudi portal z nasveti za zdravo življenje in enostavnimi, preizkušenimi recepti za vsak dan. Malincini izdelki so na voljo na spletu in v prodajalnah DM, drogerijah TUŠ, hipermarketih Mercator ter ostalih.

Nastja je vizionarka in navdušenka nad marketingom in zdravim načinom življenja. V zadnjem času pa upravlja predvsem funkcijo vodje svoje 12 članske ekipe.

V prostem času pa rada eksperimentira v kuhinji, še raje pa se prepusti izbrani hrani kakšnega kuharskega mojstra. Njena strast je redna telovadba, ki ji pomeni način sproščanja in premagovanja stresa. Svoje baterije polni na potovanjih, od koder vedno pride z novimi in svežimi idejami. Osrečujejo jo mož Filip, sinček Mateo ter kužika Zara.

Veliko časa posveti branju knjig in različnim izobraževanjem, ki ji pomagajo pri osebni rasti in posledično tudi pri rasti samega podjetja. Svoja znanja pogosto deli med številne podjetnike in ostale željne znanja s področja podjetništva, marketinga in zdravega načina življenja.

Njen moto je work smart – have fun – make a difference.

Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).

 

Details

Date:
14 septembra
Time:
12:00 - 15:00
Event Categories:
,

Prijava na dogodek

Na voljo je še 11 prostih mest!

Politika zasebnosti
Loading gif

Ste že prijavljeni?

Uparabite to orodje za urejanje vaše prijave.