Boštjan Špetič bo predstavil “product market fit” oz ujemanje izdelka s trgom. Predstavil bo metode, kako izmerite trg izdelkov, ki ustreza vašemu izdelku oz. storitev in kako analizirati rezultate, ki bodo podlaga za odločitve o tem, zakaj je ujemanje izdelkov s trgom pomembno in ali je postopek usklajevanja izdelka s trgom se kdaj konča. Podrobno bomo razčlenili faze pred “product market fitom”- problem-solution fit ( torej ujemanje problema in rešitve) in kaj je naslednja faza v start-up podjetju.
Boštjan Špetič je soustanovitelj in direktor Zemante in eden prvih slovenskih startup podjetnikov ki je pridobil tvegan kapital v tujini. V letu 2017 je Zemanto, ki razvija tehnologije za “native” oglaševanje, prevzelo ameriško podjetje Outbrain, ki razvija največjo svetovno platformo za priporočanje kvalitetnih vsebin. Trenutno svojo podjetniško in managersko pot nadaljuje v Outbrainu kot strateški svetovalec za poslovni razvoj.
Ima veliko izkušenj in znanja na področju razvoja produkta, prodaje, marketinga, kadrovanja ter finančnega modeliranja. Kot navdušenec nad najnovejšimi tehnologijami pa deluje kot svetovalec, aktiven startup mentor in poslovni angel. Boštjan je tudi del ekipe Računalniškega muzeja, katerega poslanstvo je ohranjanje računalniške in tehnološke dediščine in izobraževanje širše javnosti o zgodovini računalništva. Boštjan je med drugim tudi soustanovitelj slovenskega angelskega sklada Silicon Gardens Fund.
5.10.2021, ob 17.00
Aktivnost Primorskega tehnološkega parka v okviru operacije SIO-PTP-2020-2022 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast (www.eu-skladi.si).