fbpx
Loading dogodki

« Vsi dogodki

  • Ta dogodek je potekel.

Skrivnosti e-mail marketingaSkrivnosti e-mail marketinga

11. aprila, 2017 @ 8:00 - 17:00

Vas zanima, kako na hitro pridobiti nekaj 100 in več e-mailov iz legalnih virov, če še nimamo baze? Kako pisati učinkovita 1:1 osebna prodajna sporočila in odlično komunicirati preko e-maila? Pridružite se nam na delavnici “Skrivnosti e-mail marketinga”.

Komu je delavnica namenjena?

 
Izobraževanje je namenjeno: vsem marketingarjemvodjem prodajeurednikom spletnih stranivodilnim v podjetjihstartupom in vsem, ki želijo e-mail marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot.

Kaj pridobite v podjetju z dobrim content in e-mail marketingom?

 
Dobili boste znanje s področja uporabniške izkušnje, e-mail marketinga, ki temelji na več kot 11-letnih izkušnjah strokovnjakov skupine podjetij ePrvak.
Mag. Simon Meglič vam bo pokazal, kako lahko v praksi izboljšate uporabniško izkušnjo in e-mail komunikacijo in prodate več s pomočjo e-mail in content marketinga, povečate zvestobo in informiranost vaših kupcev. E-mail in content marketing sta zelo močno prodajno in komunikacijsko orodje, če ju le uporabljate na pravi način. Na predavanju boste tudi dobili konkretne recepte, kako lahko legalno in stroškovno učinkovito zgradite bazo. Sodobna tehnološka orodja vam danes omogočajo napreden e-mail in delno avtomatiziran marketing. Govorili bomo o tem, kako si lahko z njimi pomagate in olajšate vaše delo. Videli boste tudi kar nekaj primerov dobrih praks, kako podjetja izkoriščajo potencial content (vsebinskega) marketinga.

PRIJAVI SE ZDAJ!

 

Program:

1. del: Kaj je content marketing in zakaj je tako popularen?
2. del: Kako deluje e-mail marketing?
3. del: Kako graditi kvalitetno adremo oz. bazo (potencialnih) kupcev?
4. del: Kako segmentirati kupce.
5. del: Priprava in pošiljanje e-sporočil.
6. del: Kakšne vsebine in komunikacijski kanali so najbolj primerni za vaše podjetje?
7. del: Osebna prodajna sporočila.
8. del: Statistike in optimizacija komunikacije.
9. del: Kako vam lahko sodobna orodja olajšajo delo?
10. del: Izboljšava UX – uporabniške izkušnje.
11. del Smernice uporabniške izkušnje.
12. del: Eyetracking in usability testing.

Kdo je predavatelj?

Mag. Simon Meglič je eden največjih strokovnjakov za digitalni marketing v Sloveniji. O tem predava na seminarjihkonferencah in fakultetah v Sloveniji in tujini. 3 leta je bil nosilec predmeta Digitalni marketing na DOBA fakulteti. Je nosilec predmeta e-mail marketing na Digital marketing institute v Zagrebu.
Ustanovitelj in lastnik štirih podjetij povezanih v ePrvak group, ki nudi aplikacijo za e-mail marketing www.eprvak.siizgradnjo baze ter svetovanje za e-mail marketing ter optimizacijo uporabniške izkušnje ter izdaja najbolj brano slovensko potovalno e-revijo www.Potnik.si in priljubljeno e-revijo o zdravju www.Zdravo.si ter ima glasbeno storitev za trgovine, hotele in lokale www.GlobalWebDJ.com. Je programski vodja Sekcije za direktni marketing in prodajo pri Društvu za marketing Slovenije in je v distriktnem vodstvu Rotary Slovenija. 
Med drugim je bil 8 let direktor internetnega oddelka na Kompas d.d. in 5 let direktor podjetja, ki je razvilo največje slovenske turistične portale, vodilo njihovo uredništvo ter spletno prodajo (www.Potovanje.si, Kompas.siLastminutecenter.si in slovenska Adriatica.net). Je diplomirani ekonomist (smer marketing) in magister računalništva.
Več o predavatelju: Linkedin Simon Meglič
Povezave:

PRIJAVI SE ZDAJ!

Kdaj? V sredo, 11. aprila ob 15.30 ur
Kje? Primorski tehnološki park (Mednarodni prehod 6, Vrtojba, 5290 Šempeter pri Gorici)
Operacijo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru prednostne naložbe 3.1 Spodbujanje podjetništva, zlasti z omogočanjem lažje gospodarske izrabe novih idej in spodbujanjem ustanavljanja novih podjetij, vključno s podjetniškimi inkubatorji (www.eu-skladi.si).

Podrobnosti

Datum:
11. aprila, 2017
Ura:
8:00 - 17:00