fbpx

Blog

Pozicioniranje: Ključni element marketinške strategije

Pozicioniranje: Ključni element marketinške strategije

Pozicioniranje je eno izmed najpomembnejših orodij v sodobnem marketingu. Gre za proces, v katerem podjetje določi, kako želi, da ga zaznavajo potrošniki v primerjavi s konkurenco. Pravilno pozicioniranje omogoča podjetju, da se razlikuje od tekmecev in v mislih...

GoStartup akademija: Kako postati hitreje boljši podjetniki?

GoStartup akademija: Kako postati hitreje boljši podjetniki?

Primorski tehnološki park je odprl prijave v letošnjo GoStartup akademijo - serijo interaktivnih delavnic za ambiciozne podjetnike, ki si v prvih letih delovanja želijo nadgraditi svoje znanje in pospešiti rast in razvoj podjetja. Z izkušenimi mentorji – podjetniki,...

Ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem za podjetnike

Ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem za podjetnike

Podjetništvo prinaša številne izzive in odgovornosti, ki pogosto zahtevajo veliko časa in energije. Na začetku podjetniške poti je lahko še posebej težko najti ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem. Nekdanji izvršni direktor Coca-Cole, Brian Dyson, je v...

Procesi inoviranja v malih in srednjih podjetjih

Procesi inoviranja v malih in srednjih podjetjih

V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je inoviranje ključno za rast in konkurenčnost malih in srednjih podjetij (MSP). Medtem ko velika podjetja pogosto razpolagajo z obsežnimi viri za raziskave in razvoj, MSP pogosto potrebujejo bolj prilagodljive in...

Pomen razvoja podjetnosti med mladimi: Primer tekmovanja POPRI  

Pomen razvoja podjetnosti med mladimi: Primer tekmovanja POPRI  

Razvoj kompetence podjetnosti med mladimi je ključnega pomena za gospodarski napredek, inovacije in ustvarjanje delovnih mest. Spodbujanje podjetniškega duha pri mladih ne samo da pomaga pri razvoju naslednje generacije inovatorjev in voditeljev, ampak tudi prispeva k...

K TRAJNI, KONKURENČNI IN ZELENI EVROPI: KROŽNI POSLOVNI MODEL

K TRAJNI, KONKURENČNI IN ZELENI EVROPI: KROŽNI POSLOVNI MODEL

V sodobnem poslovnem svetu, kjer se poudarek vse bolj usmerja na trajnost in okolijsko odgovornost, krožni poslovni model predstavlja inovativno rešitev, ki podjetjem omogoča, da se prilagodijo novim izzivom. Ta model temelji na načelih zmanjševanja odpadkov,...

VIRI FINANCIRANJA PODJETIJ

VIRI FINANCIRANJA PODJETIJ

Financiranje je ključni element za zagon, razvoj in širitev podjetij. Obstaja več virov financiranja, ki podjetjem omogočajo pridobivanje sredstev, potrebnih za njihovo poslovanje in rast. Razumevanje teh virov in njihova pravilna izbira lahko bistveno vplivata na...

Internacionalizacija malih in srednjih podjetij – pot do globalizacije

Internacionalizacija malih in srednjih podjetij – pot do globalizacije

Internacionalizacija malih in srednjih podjetij (MSP-jev) je ključna faza v njihovem razvoju, saj omogoča dostop do novih trgov, razširitev baze strank in povečanje konkurenčnosti. Vendar ta proces prinaša tudi izzive, ki jih je treba premagati za uspešno širitev na...

VPLIV ČUSTEV NA NAKUPNI PROCES

VPLIV ČUSTEV NA NAKUPNI PROCES

Čustva igrajo ključno vlogo pri odločitvah potrošnikov, saj lahko vplivajo na njihove preference, zaznave in odločitve o nakupu. Marketinške strategije, ki ciljajo na čustva, lahko povečajo privlačnost izdelkov ali storitev ter spodbujajo lojalnost potrošnikov....

Koraki za varovanje intelektualne lastnine v digitalni dobi

Koraki za varovanje intelektualne lastnine v digitalni dobi

Z bliskovitim tehnološkim napredkom je zaščita intelektualne lastnine postala ključnega pomena tako za spodbujanje kot za varovanje inovacij. Pri tem je treba poudariti, da ni še vsaka ideja v fazi razvoja zrela za zaščito, vendar je o tem treba pričeti razmišljati v...

Celovit vodnik po množičnem financiranju za mlade podjetnike

Celovit vodnik po množičnem financiranju za mlade podjetnike

V sodobnem podjetniškem okolju, kjer inovativne ideje pogosto naletijo na finančne omejitve, je množično financiranje (crowdfunding) postalo močno in dostopno orodje za mlade podjetnike in bodoče lastnike podjetij, da uresničijo svoje vizije. Množično financiranje,...

Kako izbrati blagovni znamki popolno ime?

Kako izbrati blagovni znamki popolno ime?

V preteklosti je ime ustanovitelja zadostovalo. Zdaj pa se imena blagovnih znamk skrbno izbirajo. Zakaj? Ko je angleški svečar William Procter v 19. stoletju v Ameriki združil moči z irskim proizvajalcem mila Jamesom Gamble -om, je ustvaril blagovno znamko, ki je...

Kako pripraviti načrt za učinkovit sestanek

Kako pripraviti načrt za učinkovit sestanek

Najprej naredimo eno hitro analizo. Poglejte v vaš koledar za pretekli mesec in preštejte število sestankov in število ur, ki ste jih porabili za sestanke. Kaj ste ugotovili? Koliko sestankov ste opravili pretekli mesec? Koliko časa ste namenili za sestanke? Ciljno...

KAKO NAJ STARTUP VODI ODNOSE Z JAVNOSTMI?

KAKO NAJ STARTUP VODI ODNOSE Z JAVNOSTMI?

Razvoj strategije odnosov z javnostmi za zagonsko podjetje je ključnega pomena za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanje pozitivne publicitete in vzpostavljanje verodostojnosti na trgu. Pomembno je, da podjetja razumejo, da v odnose z javnostmi ne...

Kako učinkovito postavljati cilje in želene rezultate v podjetju

Kako učinkovito postavljati cilje in želene rezultate v podjetju

V prispevku bomo spoznali OKR, učinkovito tehniko, ki podjetnikom pomaga pri učinkovitem postavljanju ciljev in doseganju ključnih rezultatov. OKR je kratica za angleški izraz Objectives and Key Results (tj. cilji in ključni rezultati). OKR je zelo priljubljena...

Kaj je blagovna znamka in kaj znamčenje/branding?

Kaj je blagovna znamka in kaj znamčenje/branding?

V nasprotju s splošnim prepričanjem podjetja ne prodajajo izdelkov. Prodajajo izkušnje, občutke in ideje. Podjetja z izjemnimi blagovnimi znamkami natančno vedo, kakšno izkušnjo želijo, da imajo stranke, ko opravijo (ali razmišljajo o) nakupu. Blagovna znamka je...

Učinkovit Elevator Pitch: Kako navdušiti v manj kot minuti

Učinkovit Elevator Pitch: Kako navdušiti v manj kot minuti

V poslovnem svetu, kjer je pozornost dragocena valuta, je ključno imeti pripravljen učinkovit "elevator pitch". Kaj je točno "elevator pitch"? Gre za kratko predstavitev sebe, svoje ideje, izdelka ali storitve v času, ki ga traja vožnja z dvigalom - običajno manj kot...

Kako izbrati pravega mentorja za moje podjetje?

Kako izbrati pravega mentorja za moje podjetje?

Izbira mentorja je zelo pomembna, saj podjetniki ne glede na izkušnje potrebujejo sogovornika s primernim strokovnim znanjem. Z mentorjem se namreč lahko pogovorijo o dilemah in situacijah pri razvoju podjetja. Na tem mestu z vami delimo izkušanje in mnenja, ki smo...

SPLETNA PRODAJA

SPLETNA PRODAJA

Za uspešno spletno prodajo je potreben odličen spletni marketing in dobra uporabniška izkušnja. Uporabniška izkušnja Uporabniška izkušnja oz. prodajni proces neke stranke preko spleta gre vedno čez proces 4 faz za katere je dobro, da jih popolnoma razumemo. Te 4 faze...

RAZISKAVA O IZZIVIH STARTUPOV IN SCALEUPOV

RAZISKAVA O IZZIVIH STARTUPOV IN SCALEUPOV

Ustanovitelji startupov in scaleupov se vsakodnevno se spopadate z različnimi izzivi. Med njimi so tudi takšni, ki predstavljajo ovire za hitrejšo rast, in so posledica zastarelih politik. Zato so potrebne spremembe. Da pošljemo sporočilo tistim, ki imajo moč, da kaj...

Nova generacija startupov na Goriškem

Nova generacija startupov na Goriškem

Primorski tehnološki park je v svoj inkubator sprejel novo generacijo enajstih podjetij, ki so jeseni svoje podjetniško znanje nadgrajevali v GoStartup akademiji. Na mreženjskem dogodku 30.11.2022 v Solkanu so ustanoviteljice in ustanovitelji mladih podjetij svoje...

GoStartup akademija: Odločitev za podjetja, ki hočejo rasti

GoStartup akademija: Odločitev za podjetja, ki hočejo rasti

GoStartup akademija je šesttedenski program, kjer izkušeni podjetniki v vlogi predavateljev z udeleženci delijo najnovejše podjetniško znanje in izkušnje, ki delujejo v praksi. Vključenih bo 12 ustanoviteljev podjetij, ki bodo program v vrednosti 2.852€ obiskovali...

Zakaj je Inno lab postal Slovenski startup leta 2022

Zakaj je Inno lab postal Slovenski startup leta 2022

V Primorskem tehnološkem parku smo bili zelo veseli novice, da je podjetje Inno Lab iz našega inkubatorja postalo slovenski start:up leta 2022. Ekipo pod vodstvom Teje Bajt smo tudi nominirali za ta naziv. Od leta 2019, ko se je Teja pridružila našemu inkubatorju, je...

Najhitreje rastoči startup ekosistem v Sloveniji

Najhitreje rastoči startup ekosistem v Sloveniji

Primorski tehnološki park je 2.6.2022 na svojem letnem srečanju v Novi Gorici združil startupe, gospodarstvenike, lokalno skupnost, investitorje, mentorje in druge deležnike podjetniškega podpornega okolja. Ob tej priložnosti so ustanoviteljem zagonskih podjetij, ki...

Blog Tanje Kožuh: Dubaj – mesto neskončnih priložnosti

Blog Tanje Kožuh: Dubaj – mesto neskončnih priložnosti

Delegacija v soorganizaciji Slovenskega podjetniškega sklada, Primorskega tehnološkega parka in Regionalne razvojne agencije ROD je na AIM investicijsko konferenco, EXPO Dubaj in na ogled start-up ekosistema v Dubaj odpeljala 35 start-up in scaleup podjetnikov iz 20...

Na POPRI 2022 tekmuje 342 mladih

Na POPRI 2022 tekmuje 342 mladih

Na nacionalno tekmovanje v podjetniških idejah mladih POPRI se je letos prijavilo kar 342 tekmovalcev, ki se bodo pomerili v kategorijah osnovnošolci, dijaki in študenti oziroma mladi do 29 let. Čeprav so mladi in njihovi mentorji v šolah soočeni z mnogimi izzivi...

Priprave na razpis P2

Priprave na razpis P2

Razvijaš inovativen produkt ali storitev in imaš podjetje, ustanovljeno v 2021 ali pa v kratkem načrtuješ ustanovitev podjetja? Če potrebuješ sredstva za zagon in razvoj, potem se prijavi na razpis P2! Primorski tehnološki park ti lahko ponudi strokovno podporo pri...

Povezujemo visokotehnološka podjetja in laboratorije

Povezujemo visokotehnološka podjetja in laboratorije

Moderne industrijske strategije temeljijo na specializiranih vedah in sofisticiranih tehnologijah, tudi nanotehnologijah. Obstoječa proizvodna tradicija potrebuje kvalitativne preskoke, da bi bila zmožna soočiti se z aktualnimi globalnimi izzivi. Istočasno pa...

Embalaža: 6 mitov v prehrambni industriji

Embalaža: 6 mitov v prehrambni industriji

Je tvoja embalaža oblikovana po meri kupca? Tokrat delimo blog Anje Korenč, oblikovalke embalaže in podjetnice, ki deluje v GoStartup inkubatorju. Anja ima več kot 10 let izkušenj razvoja prehrambnih blagovnih znamk. Je nekdanja ustanoviteljica...

Design Thinking z dr. Anjo Svetina Nabergoj

Design Thinking z dr. Anjo Svetina Nabergoj

V Primorskem tehnološkem paku smo v juniju organizirali serijo webinarjev Gostartup Master, s pomočjo katerih so podjetniki poglabljali znanje o metodi DESIGN THINKING. Izjemno veseli smo, da smo v našo skupnost lahko povabili dr. Anjo Svetina Nabergoj iz Univerze...

Blog Jureta Požuna o znamčenju

Blog Jureta Požuna o znamčenju

Znamčenje za spreminjajoče čase  Kako blagovne znamke ustvarjati ne glede na časovno komponento in ekonomsko-socialne pretrese; strukturno močne, neodvisne od tega, kaj sledi. Pripravljene, da se prilagajajo, odzivajo, spreminjajo in odražajo spremembe v času in...

9 korakov do uspešnega poslovnega modela

9 korakov do uspešnega poslovnega modela

Imate poslovno idejo, zdaj pa je čas za akcijo. Kako preveriti vaše priložnosti na trgu? Business canvas je temelj vsakega delujočega poslovnega modela. Objavljamo blog našega startup community koordinatorja Mitje Mikuža o tem, kaj sploh je uspešen poslovni model in...

Rok Gulič: Domneva je samo – domneva

Rok Gulič: Domneva je samo – domneva

Kako ustvariti produkt ali storitev, ki bo prodajna uspešnica? Tako, da ga razviješ po meri kupca. Kako to narediš? Tako, da stranko pozorno poslušaš. In testiraš. In še enkrat testiraš. Naš mentor v GoStartup šoli 2020 Rok Gulič je v blogu z nami delil osebno zgodbo...

Retina: Povezujemo visokotehnološka podjetja z vrhunskimi laboratoriji

Retina: Povezujemo visokotehnološka podjetja z vrhunskimi laboratoriji

Po zaključku projekta Retina Interreg, kjer je Primorski tehnološki park imel vlogo veznega člena med visokotehnološkimi podjetji in raziskovalnimi laboratoriji v Sloveniji in Avstriji, smo nekatere sodelujoče podjetnike in raziskovalce vprašali o izkušnjah in...

“Največji izziv je gradnja skupnega jezika”

“Največji izziv je gradnja skupnega jezika”

Vlaganje v raziskave in razvoj spodbuja inovacije ter rast dodane vrednosti proizvodov. Primorski tehnološki park je zato v zadnjih treh letih v okviru projekta Retina: Interreg Slovenija – Avstrija podjetja na periferiji povezoval z najboljšimi raziskovalnimi...

75.000 € za zagon in rast mladega podjetja

75.000 € za zagon in rast mladega podjetja

Nov razpis: Semenski kapital SPS Slovenski podjetniški sklad (SPS) mladim inovativnim podjetjem ponuja semenski kapital v obliki konvertibilnega posojila v višini 75.000 € (v okviru javnega razpisa SK75 2020 -2) za hitro rast mladih inovativnih podjetij na...

Imeti idejo je super – dobiti denar zanjo pa še bolje

Imeti idejo je super – dobiti denar zanjo pa še bolje

Veliko je poslovnih priložnosti, da svoje poslovne cilje dosežete tudi s pomočjo javnih razpisov.  Čeprav se številna podjetja tega ustrašijo, češ »preveč je dela«, »jaz nimam možnosti«, so v resnici stvari precej bolj preproste, predvsem pa dosegljive. Druga polovica...

Moji novi produkti se ne prodajajo. Zakaj?

Moji novi produkti se ne prodajajo. Zakaj?

Blog Matta Mayfielda v angleškem jeziku When you know your market, but it is not responding like you think it should Cause 1: The product / feature does not work good enough. Very often version 1 of a new product misses it’s mark. Customer interviews and/or user...

Povezujemo podjetnike in raziskovalce

Povezujemo podjetnike in raziskovalce

Podjetniki, ki potrebujete raziskave pri svojem delu! Na tem webinarju so raziskovalni laboratoriji iz mreže NANO-REGION predstavili svoje storitve, ki so na voljo podjetjem v obliki mehanizma »Proof–of-Concept«. Predstavljeni so primeri in načini sodelovanja med...

Blog: 5 skrivnosti uspešnega podjetnika

Blog: 5 skrivnosti uspešnega podjetnika

Podjetniška pot nikoli ni dolgočasna, spremljajo jo tako vzponi, kot padci. Ves čas se je potrebno prilagajati in iskati odgovore na najrazličnejše izzive. Poleg sprememb, ki so edina stalnica, pa je v podjetništvu še ena konstanta in to je podjetnik sam – podjetnik...

BLOG & WEBINAR: Organzacija podjetja za spletno prodajo

BLOG & WEBINAR: Organzacija podjetja za spletno prodajo

BLOG (cca 3 min ) WEBINAR Spletna prodaja je nekaj povsem vsakdanjega. Vsak se je lahko loti, če le ima idejo kaj bi prodajal. Stane tako rekoč nič, potrebni viri so minimalni in s pravo idejo je celoten svet tvoj trg! Pravzaprav, ni čisto tako. Če si želiš delati...