Blog
Pozicioniranje: Ključni element marketinške strategije
Pozicioniranje je eno izmed najpomembnejših orodij v sodobnem marketingu. Gre za proces, v katerem podjetje določi, kako želi, da ga zaznavajo potrošniki v primerjavi s konkurenco. Pravilno pozicioniranje omogoča podjetju, da se razlikuje od tekmecev in v mislih...
GoStartup akademija: Kako postati hitreje boljši podjetniki?
Primorski tehnološki park je odprl prijave v letošnjo GoStartup akademijo - serijo interaktivnih delavnic za ambiciozne podjetnike, ki si v prvih letih delovanja želijo nadgraditi svoje znanje in pospešiti rast in razvoj podjetja. Z izkušenimi mentorji – podjetniki,...
Priložnost za ustvarjalce in podjetja na Primorskem: razvijte trajnostno turistično ponudbo s podporo do 10.000€
Sporočilo za javnost 12/08/2024 VABILO K SODELOVANJU Primorski tehnološki park in Center za kreativnost (ki deluje v sklopu Muzeja za arhitekturo iz Ljubljane) vabita ustvarjalce, podjetja ter ponudnike turističnih storitev na Primorskem, da se vključijo v javni...
Ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem za podjetnike
Podjetništvo prinaša številne izzive in odgovornosti, ki pogosto zahtevajo veliko časa in energije. Na začetku podjetniške poti je lahko še posebej težko najti ravnovesje med poslovnim in zasebnim življenjem. Nekdanji izvršni direktor Coca-Cole, Brian Dyson, je v...
Socialno podjetništvo v Sloveniji: Priložnosti, financiranje in prihodnost
Kratek pregled razvoja socialnega podjetništva Socialno podjetništvo v Sloveniji se je začelo razvijati konec 90. let prejšnjega stoletja, ko so se pojavile prve pobude za vključevanje ranljivih skupin v družbo prek ustvarjanja delovnih mest in socialnih storitev....
Digitalizacija malih in srednjih podjetij v Sloveniji: Ključ do konkurenčnosti in rasti
Digitalizacija je postala nepogrešljiv element sodobnega poslovanja, še posebej za mala in srednja podjetja (MSP). S pomočjo digitalnih tehnologij lahko podjetja izboljšajo učinkovitost, zmanjšajo stroške, povečajo prodajo ter dosežejo nove trge. V tem članku bomo...
Procesi inoviranja v malih in srednjih podjetjih
V današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem okolju je inoviranje ključno za rast in konkurenčnost malih in srednjih podjetij (MSP). Medtem ko velika podjetja pogosto razpolagajo z obsežnimi viri za raziskave in razvoj, MSP pogosto potrebujejo bolj prilagodljive in...
Pomen razvoja podjetnosti med mladimi: Primer tekmovanja POPRI
Razvoj kompetence podjetnosti med mladimi je ključnega pomena za gospodarski napredek, inovacije in ustvarjanje delovnih mest. Spodbujanje podjetniškega duha pri mladih ne samo da pomaga pri razvoju naslednje generacije inovatorjev in voditeljev, ampak tudi prispeva k...
K TRAJNI, KONKURENČNI IN ZELENI EVROPI: KROŽNI POSLOVNI MODEL
V sodobnem poslovnem svetu, kjer se poudarek vse bolj usmerja na trajnost in okolijsko odgovornost, krožni poslovni model predstavlja inovativno rešitev, ki podjetjem omogoča, da se prilagodijo novim izzivom. Ta model temelji na načelih zmanjševanja odpadkov,...
VIRI FINANCIRANJA PODJETIJ
Financiranje je ključni element za zagon, razvoj in širitev podjetij. Obstaja več virov financiranja, ki podjetjem omogočajo pridobivanje sredstev, potrebnih za njihovo poslovanje in rast. Razumevanje teh virov in njihova pravilna izbira lahko bistveno vplivata na...
Internacionalizacija malih in srednjih podjetij – pot do globalizacije
Internacionalizacija malih in srednjih podjetij (MSP-jev) je ključna faza v njihovem razvoju, saj omogoča dostop do novih trgov, razširitev baze strank in povečanje konkurenčnosti. Vendar ta proces prinaša tudi izzive, ki jih je treba premagati za uspešno širitev na...
RAZPIS P2 – 72.000€ ZA MLADA INOVATIVNA PODJETJA
Startup trening za pripravo na P2 v PTP!
VPLIV ČUSTEV NA NAKUPNI PROCES
Čustva igrajo ključno vlogo pri odločitvah potrošnikov, saj lahko vplivajo na njihove preference, zaznave in odločitve o nakupu. Marketinške strategije, ki ciljajo na čustva, lahko povečajo privlačnost izdelkov ali storitev ter spodbujajo lojalnost potrošnikov....
Koraki za varovanje intelektualne lastnine v digitalni dobi
Z bliskovitim tehnološkim napredkom je zaščita intelektualne lastnine postala ključnega pomena tako za spodbujanje kot za varovanje inovacij. Pri tem je treba poudariti, da ni še vsaka ideja v fazi razvoja zrela za zaščito, vendar je o tem treba pričeti razmišljati v...
Celovit vodnik po množičnem financiranju za mlade podjetnike
V sodobnem podjetniškem okolju, kjer inovativne ideje pogosto naletijo na finančne omejitve, je množično financiranje (crowdfunding) postalo močno in dostopno orodje za mlade podjetnike in bodoče lastnike podjetij, da uresničijo svoje vizije. Množično financiranje,...
Kako izbrati blagovni znamki popolno ime?
V preteklosti je ime ustanovitelja zadostovalo. Zdaj pa se imena blagovnih znamk skrbno izbirajo. Zakaj? Ko je angleški svečar William Procter v 19. stoletju v Ameriki združil moči z irskim proizvajalcem mila Jamesom Gamble -om, je ustvaril blagovno znamko, ki je...
Družinsko podjetništvo v Sloveniji: Izzivi in vizija sodobne generacije
Ste vedeli, da družinska podjetja predstavljajo kar 83% slovenskega gospodarstva? Za prevzemnike je družinsko podjetje vsekakor prednost, vendar pa se ne moremo slepiti, da je prevzem vodenja in lastništva brez izzivov. Zlasti mlajša generacija se sooča s problemi, ki...
Kako pripraviti načrt za učinkovit sestanek
Najprej naredimo eno hitro analizo. Poglejte v vaš koledar za pretekli mesec in preštejte število sestankov in število ur, ki ste jih porabili za sestanke. Kaj ste ugotovili? Koliko sestankov ste opravili pretekli mesec? Koliko časa ste namenili za sestanke? Ciljno...
KAKO NAJ STARTUP VODI ODNOSE Z JAVNOSTMI?
Razvoj strategije odnosov z javnostmi za zagonsko podjetje je ključnega pomena za krepitev prepoznavnosti blagovne znamke, ustvarjanje pozitivne publicitete in vzpostavljanje verodostojnosti na trgu. Pomembno je, da podjetja razumejo, da v odnose z javnostmi ne...
Kako učinkovito postavljati cilje in želene rezultate v podjetju
V prispevku bomo spoznali OKR, učinkovito tehniko, ki podjetnikom pomaga pri učinkovitem postavljanju ciljev in doseganju ključnih rezultatov. OKR je kratica za angleški izraz Objectives and Key Results (tj. cilji in ključni rezultati). OKR je zelo priljubljena...
Kaj je blagovna znamka in kaj znamčenje/branding?
V nasprotju s splošnim prepričanjem podjetja ne prodajajo izdelkov. Prodajajo izkušnje, občutke in ideje. Podjetja z izjemnimi blagovnimi znamkami natančno vedo, kakšno izkušnjo želijo, da imajo stranke, ko opravijo (ali razmišljajo o) nakupu. Blagovna znamka je...
Učinkovit Elevator Pitch: Kako navdušiti v manj kot minuti
V poslovnem svetu, kjer je pozornost dragocena valuta, je ključno imeti pripravljen učinkovit "elevator pitch". Kaj je točno "elevator pitch"? Gre za kratko predstavitev sebe, svoje ideje, izdelka ali storitve v času, ki ga traja vožnja z dvigalom - običajno manj kot...
Lean Startup: Kako v najkrajšem času in s čim manj napakami ugotoviti, ali naš poslovni model deluje
V svetu podjetništva se hitro spreminjajo trendi in pristopi k ustanavljanju in vodenju podjetij. Ena od sodobnih metodologij, ki je postala izjemno priljubljena med mladimi podjetniki, je Lean Startup. Lean Startup pristop omogoča podjetnikom, da hitro testirajo...
KONFERENCA »THE INVESTORS EDGE« ZDRUŽILA EVROPSKE VLAGATELJE V LJUBLJANI
V Ljubljani se je 14.6. odvijala mednarodna konferenca The Investors Edge, namenjena vlagateljem in zagonskim podjetjem iz območja osrednje in jugovzhodne Evrope. Dogodka v organizaciji Poslovnih angelov Slovenije se je udeležilo več kot 80 gostov iz Slovenije in...
Kako izbrati pravega mentorja za moje podjetje?
Izbira mentorja je zelo pomembna, saj podjetniki ne glede na izkušnje potrebujejo sogovornika s primernim strokovnim znanjem. Z mentorjem se namreč lahko pogovorijo o dilemah in situacijah pri razvoju podjetja. Na tem mestu z vami delimo izkušanje in mnenja, ki smo...
SPLETNA PRODAJA
Za uspešno spletno prodajo je potreben odličen spletni marketing in dobra uporabniška izkušnja. Uporabniška izkušnja Uporabniška izkušnja oz. prodajni proces neke stranke preko spleta gre vedno čez proces 4 faz za katere je dobro, da jih popolnoma razumemo. Te 4 faze...
RAZISKAVA O IZZIVIH STARTUPOV IN SCALEUPOV
Ustanovitelji startupov in scaleupov se vsakodnevno se spopadate z različnimi izzivi. Med njimi so tudi takšni, ki predstavljajo ovire za hitrejšo rast, in so posledica zastarelih politik. Zato so potrebne spremembe. Da pošljemo sporočilo tistim, ki imajo moč, da kaj...
Nova generacija startupov na Goriškem
Primorski tehnološki park je v svoj inkubator sprejel novo generacijo enajstih podjetij, ki so jeseni svoje podjetniško znanje nadgrajevali v GoStartup akademiji. Na mreženjskem dogodku 30.11.2022 v Solkanu so ustanoviteljice in ustanovitelji mladih podjetij svoje...
GoStartup akademija: Odločitev za podjetja, ki hočejo rasti
GoStartup akademija je šesttedenski program, kjer izkušeni podjetniki v vlogi predavateljev z udeleženci delijo najnovejše podjetniško znanje in izkušnje, ki delujejo v praksi. Vključenih bo 12 ustanoviteljev podjetij, ki bodo program v vrednosti 2.852€ obiskovali...
Blog Bojane Cipot: Projekt NANO – Regija
Projekt NANO-Regija...
Zakaj je Inno lab postal Slovenski startup leta 2022
V Primorskem tehnološkem parku smo bili zelo veseli novice, da je podjetje Inno Lab iz našega inkubatorja postalo slovenski start:up leta 2022. Ekipo pod vodstvom Teje Bajt smo tudi nominirali za ta naziv. Od leta 2019, ko se je Teja pridružila našemu inkubatorju, je...
Najhitreje rastoči startup ekosistem v Sloveniji
Primorski tehnološki park je 2.6.2022 na svojem letnem srečanju v Novi Gorici združil startupe, gospodarstvenike, lokalno skupnost, investitorje, mentorje in druge deležnike podjetniškega podpornega okolja. Ob tej priložnosti so ustanoviteljem zagonskih podjetij, ki...
Blog Tanje Kožuh: Dubaj – mesto neskončnih priložnosti
Delegacija v soorganizaciji Slovenskega podjetniškega sklada, Primorskega tehnološkega parka in Regionalne razvojne agencije ROD je na AIM investicijsko konferenco, EXPO Dubaj in na ogled start-up ekosistema v Dubaj odpeljala 35 start-up in scaleup podjetnikov iz 20...
Na POPRI 2022 tekmuje 342 mladih
Na nacionalno tekmovanje v podjetniških idejah mladih POPRI se je letos prijavilo kar 342 tekmovalcev, ki se bodo pomerili v kategorijah osnovnošolci, dijaki in študenti oziroma mladi do 29 let. Čeprav so mladi in njihovi mentorji v šolah soočeni z mnogimi izzivi...
Priprave na razpis P2
Razvijaš inovativen produkt ali storitev in imaš podjetje, ustanovljeno v 2021 ali pa v kratkem načrtuješ ustanovitev podjetja? Če potrebuješ sredstva za zagon in razvoj, potem se prijavi na razpis P2! Primorski tehnološki park ti lahko ponudi strokovno podporo pri...
AIM konferenca Dubaju – investicijska priložnost za startup in scaleup podjetja!
Annual Investment Meeting - AIM 2022 je dogodek za startup in scaleup podjetja, ki iščejo pred-semenski, semenski ali A rundo investicijskega kapitala. Potekal bo od 29. - 31.marca 2022 v Dubaju na lokaciji EXPO Dubaj. Startup in scaleup podjetja si lahko na AIM...
Povezujemo visokotehnološka podjetja in laboratorije
Moderne industrijske strategije temeljijo na specializiranih vedah in sofisticiranih tehnologijah, tudi nanotehnologijah. Obstoječa proizvodna tradicija potrebuje kvalitativne preskoke, da bi bila zmožna soočiti se z aktualnimi globalnimi izzivi. Istočasno pa...
The Primorska Technology Park on the world map of startup ecosystems with the director, Mag. Tanja Kožuh
Primorska Technology Park (PTP) continues to be managed by the current director, Mag. Tanja Kožuh. This was the unanimous decision of the general meeting. She has convinced with her previous business results. In recent years, under her leadership, the Technology Park...
Embalaža: 6 mitov v prehrambni industriji
Je tvoja embalaža oblikovana po meri kupca? Tokrat delimo blog Anje Korenč, oblikovalke embalaže in podjetnice, ki deluje v GoStartup inkubatorju. Anja ima več kot 10 let izkušenj razvoja prehrambnih blagovnih znamk. Je nekdanja ustanoviteljica...
Design Thinking z dr. Anjo Svetina Nabergoj
V Primorskem tehnološkem paku smo v juniju organizirali serijo webinarjev Gostartup Master, s pomočjo katerih so podjetniki poglabljali znanje o metodi DESIGN THINKING. Izjemno veseli smo, da smo v našo skupnost lahko povabili dr. Anjo Svetina Nabergoj iz Univerze...
Blog Jureta Požuna o znamčenju
Znamčenje za spreminjajoče čase Kako blagovne znamke ustvarjati ne glede na časovno komponento in ekonomsko-socialne pretrese; strukturno močne, neodvisne od tega, kaj sledi. Pripravljene, da se prilagajajo, odzivajo, spreminjajo in odražajo spremembe v času in...
Kako to, da se kljub trenutni situaciji ne aktiviramo v sklopu mreženja?
Kaj vsak izmed nas naredi, ko potrebuje pomoč, ko išče določeno rešitev? Danes naravno naredimo le dve zadevi, in sicer pomislimo, kdo nam lahko pomaga ali pa gremo iskat rešitev na Google. Človek je čustveno bitje in velikokrat potrebuje človeka ob sebi, ker samo...
9 korakov do uspešnega poslovnega modela
Imate poslovno idejo, zdaj pa je čas za akcijo. Kako preveriti vaše priložnosti na trgu? Business canvas je temelj vsakega delujočega poslovnega modela. Objavljamo blog našega startup community koordinatorja Mitje Mikuža o tem, kaj sploh je uspešen poslovni model in...
Rok Gulič: Domneva je samo – domneva
Kako ustvariti produkt ali storitev, ki bo prodajna uspešnica? Tako, da ga razviješ po meri kupca. Kako to narediš? Tako, da stranko pozorno poslušaš. In testiraš. In še enkrat testiraš. Naš mentor v GoStartup šoli 2020 Rok Gulič je v blogu z nami delil osebno zgodbo...
Retina: Povezujemo visokotehnološka podjetja z vrhunskimi laboratoriji
Po zaključku projekta Retina Interreg, kjer je Primorski tehnološki park imel vlogo veznega člena med visokotehnološkimi podjetji in raziskovalnimi laboratoriji v Sloveniji in Avstriji, smo nekatere sodelujoče podjetnike in raziskovalce vprašali o izkušnjah in...
Dr. Branka Viltužnik, Plastika Skaza: Novo znanje in pomoč pri razvoju s projektom Retina
Ob zaključku projekta Retina Interreg Slovenija Avstrija, ki je omogočal povezovanje vrhunskih laboratorijev z gospodarstvom, smo kot partner opravili pogovor z nekaterimi sodelujočimi podjetji. Izkušnje je tokrat z nami delila dr. Branka Viltužnik, vodja raziskav in...
“Največji izziv je gradnja skupnega jezika”
Vlaganje v raziskave in razvoj spodbuja inovacije ter rast dodane vrednosti proizvodov. Primorski tehnološki park je zato v zadnjih treh letih v okviru projekta Retina: Interreg Slovenija – Avstrija podjetja na periferiji povezoval z najboljšimi raziskovalnimi...
75.000 € za zagon in rast mladega podjetja
Nov razpis: Semenski kapital SPS Slovenski podjetniški sklad (SPS) mladim inovativnim podjetjem ponuja semenski kapital v obliki konvertibilnega posojila v višini 75.000 € (v okviru javnega razpisa SK75 2020 -2) za hitro rast mladih inovativnih podjetij na...
Imeti idejo je super – dobiti denar zanjo pa še bolje
Veliko je poslovnih priložnosti, da svoje poslovne cilje dosežete tudi s pomočjo javnih razpisov. Čeprav se številna podjetja tega ustrašijo, češ »preveč je dela«, »jaz nimam možnosti«, so v resnici stvari precej bolj preproste, predvsem pa dosegljive. Druga polovica...
Moji novi produkti se ne prodajajo. Zakaj?
Blog Matta Mayfielda v angleškem jeziku When you know your market, but it is not responding like you think it should Cause 1: The product / feature does not work good enough. Very often version 1 of a new product misses it’s mark. Customer interviews and/or user...
Povezujemo podjetnike in raziskovalce
Podjetniki, ki potrebujete raziskave pri svojem delu! Na tem webinarju so raziskovalni laboratoriji iz mreže NANO-REGION predstavili svoje storitve, ki so na voljo podjetjem v obliki mehanizma »Proof–of-Concept«. Predstavljeni so primeri in načini sodelovanja med...
Blog: 5 skrivnosti uspešnega podjetnika
Podjetniška pot nikoli ni dolgočasna, spremljajo jo tako vzponi, kot padci. Ves čas se je potrebno prilagajati in iskati odgovore na najrazličnejše izzive. Poleg sprememb, ki so edina stalnica, pa je v podjetništvu še ena konstanta in to je podjetnik sam – podjetnik...
Goriško lahko iz recesije rešijo visoko kvalificirani kadri in zagonska podjetja
Primorski tehnološki park je v sodelovanju z Zavodom za zaposlovanje v torek, 23.6.2020 v prostorih Mestne občine Nova Gorica organiziral delavnico z naslovom »5 nasvetov, kako postati bolj zaposljiv«. Velik interes za dogodek daje slutiti, da bi bilo na tem področju...
BLOG & WEBINAR: Organzacija podjetja za spletno prodajo
BLOG (cca 3 min ) WEBINAR Spletna prodaja je nekaj povsem vsakdanjega. Vsak se je lahko loti, če le ima idejo kaj bi prodajal. Stane tako rekoč nič, potrebni viri so minimalni in s pravo idejo je celoten svet tvoj trg! Pravzaprav, ni čisto tako. Če si želiš delati...
BLOG & WEBINAR: 5 razlogov za začetek prodaje na Amazon Europe v letu 2020
Matej Peršolja - Carlock BLOG (cca 3 min ) WEBINAR Čeprav je Amazon US nedvomno največji, najdonosnejši »amazonski« trg, je na mednarodnih spletnih mestih, zlasti v Evropi, še vedno veliko priložnosti. Spodaj je 5 razlogov, zakaj bi morali razmišljati o...